negeerstand lijkt me heel verstandig. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
negeerstand lijkt me heel verstandig.
maar ja kon er niet meer onderuit. Meeste shirts te oud maar vooral veel te groot inmiddels.
EmptyWords schreef:ik hoop het al zit daar een kink in, kan best dat ik al het werk min of meer voor niets zit te doen bleek opeens in weekend.Ach, voor de wintet is je tuin klaar , kun je daarna beetje bij beetje binnen aan de gang
ga wel door maar nu helemaal met zo min mogelijk geld uitgeven. Maar er dus mogelijk niet eens van kunnen genieten op lange termijn. Meer kan ik er niet over zeggen nu.
ik drink niet maar heb wel erg veel lol gehad.
of heel ver te komen, hangt beetje af van temperatuur. Ga s avonds nog trainen dus doe wel kalm aan.

maar alles is nu gedemnteerd of gesloopt. Op drie stronken na die ik zelf niet kan weghalen. En de laurier die verder gesnoeid moet worden.

zelfs snoeihout mag niet. Deel,van timmerhout is in goede conditie en kan hergebruikt worden en is deels ook behandeld. Heb ik tot gisterochtend ook netjes gesorteerd alleen was de fut tegen 11 compleet op en de stapel goed overvol en de stapel slecht niet meer te bereiken omdat een van de hangmat standaarden daar overheen stond. Laatste stapel is dus ongesorteerd, wel zei de molen krak helaas. 

...)
maar die moet nog even volhouden. Hoop eind van week in ieder geval alle bouwmaterialen op een plek te hebben liggen zodat het een soort van gestructureerd chaos is. Gaas kan nog niet weg, grasjes zijn te kwetsbaar nog maar wel gister voor het eerst gemaaid

man man au mijn rug, au mijn spieren, au mijn nek au mijn alles. Maar twee propvolle en zware aanhangwagens afgevoerd. Heb ze gelukkig alleen hoeven vullen. Goede vriend heeft ze geleegd en is met de laatste en transis en aanhangwagen naar zijn huis gereden. Die ligt nu te slapen want vannacht nachtdienst. 120 kilo snoeihout en 230 kilo afvalhout. Daarvan heb ik het meeste twee keer in handen gehad. 

. Weet nu wel dat ik aardig in spierkracht heb toegenomen dankzij sportschool en trainen. Mijn conditie ook flink beter is geworden erdoor. Enkel aardig de goede kant op gaat. Doet nu wel flink zeer en is dik ondanks enkelbrace.
) en daar moest ik steeds overheen stappen om te kunnen wegstapelen. En een van de opsluitbanden lag ook in de weg waar ik dus langsheen moest scharrelen steeds.
. Twijfel over woensdag voor de laatste stronken of die laten voor week erop.