[FOTOVERZ] Show je boekenkast!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 13:27

Wat een leuk topic, en wat een gave kasten komen er voorbij <3
Heel toevallig heb ik laatst samen met mijn vader een kast gemaakt, ons allereerste project samen. :)

Afbeelding

En gevuld:

Afbeelding

Alleen mijn tiener en "volwassenen" boeken staan er in. Mijn prentenboeken van vroeger heb ik in een aparte kast staan.
De liggende boeken zijn niet leuk, mooi of interessant genoeg om tussen de elite boeken op alfabetische volgorde te staan :+

Oh, nog een leuk detail; de blauwe voorkant is geschilderd met UV verf, en licht dus op in blacklight 8-)
(wat ik helaas niet kan demonstreren want ik heb nog geen blacklight :( )

Frummels

Re: [FOTOVERZ] Show je boekenkast!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 13:40

Ohh wat een heerlijk topic! Ik ben gek op boeken en boekenkasten. <3
Wij verhuizen in september/oktober naar ons nieuwe koophuis en ik heb al een mooie plek voor een nieuwe boekenkast in de slaapkamer bedacht. Daar bij komt dan een mooie fauteuil te staan en een lamp.

Ik word alleen wel altijd heel kriebelig en onrustig van rommelige boekenkasten. Ik wil er dan ook echt geen andere dingen in dan boeken. := :')

Barramundi

Re: [FOTOVERZ] Show je boekenkast!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 05:08

Wat een leuk topic zeg! En wat een mooie kasten komen er voorbij!! <3
Wij hebben 2 Billy kasten, waarvan er eentje voor de boeken is. Ok, en nog wat andere dingetjes… Zal er vanavond eens een foto van maken.

Ik heb de restrictie gekregen van mijn man dat er niet meer boeken mogen komen dan er in de kast passen. Hij beweert dat als hij mij mijn gang laat gaan, we straks zelf niet meer in huis passen door de boeken :')
Dus elke keer als ik naar een bookfest ga, neem ik ook een stapel mee terug om te doneren.