Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

MamaMiesje schreef:Ik hoop eerst die trap maar eens schoon te krijgen en áls dat lukt, dan moet ik - voor ik weer verder ga met die trap, de trapgatmuren (in verschrikkelijk ossenbloedrood) onderhanden nemen...
Oh! Het half uur is om!
)
. 
En misschien waag ik wel een gokje en verf ik de tegelvloer ook; het schijnt goed te kunnen.
pinkie87 schreef:Owww nare klus die trappen!!! Maar als het af is is het wel super gaaf!!.
En over kleuren gesproken... Toen wij dit huis kopen kochten was de keuken baby roze de hal oranje.. slaapkamer 1 rood, slaapkamer 2 paars met roze, slaapkamer 3 blauw met groen en laatste slaap kamer was volgens mijn geel

Misschien kun je ook nog Alabastine proberen?
De Alabastine was een soort vla substantie dus ik kon het zonder spetteren aanbrengen.
Donna89 schreef:Heb vandaag eens even naar de trap gekeken. Waar begin ik in godsnaam met los halen? Haha
Dacht boven aan maar daar zit het einde onder een aluminium plint voor de overgang naar het laminaat boven.
Heb beneden in de gang ook vloerbedekking en dat moet uiteindelijk ook weg. Maar daarvoor eerst wel geld hebben voor laminaat of zeil oid