Media Markt BTW actie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 13:45

8nnemiek schreef:
Gianti, ik zou even mailen of bellen :j Grote kans dat er door de drukte iets mis is gegaan, en hij na een telefoontje meteen wordt verstuurd en morgen al aankomt.

Dat laatste zou ik zeker niet vanuit gaan!
Voor mij NOOIT meer mediamarkt, asociaal aan de telefoon, afspraken niet nakomen en compenseren ho maar.
En als ik al die berichten op hun fb pagina voorbij zie komen met prijzen die plots tot wel 200 euro omhoog gaan voor de btw actie, vraag ik mij echt af of het allemaal wel zo goedkoop is.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 13:51

Mijn ervaring is dat de prijzen wel degelijk omlaag gaan, heb er al een aantal keer wat bij de actie gekocht en nooit problemen, ook altijd even op kieskeurig of tweakers gecheckt qua prijs.

Waar ik dit jaar van baalde is dat de cameralens op de dag van de actie uit het assortiment was, ik had speciaal gewacht hierop, De hele week prijs in de gaten gehouden etc. Gelukkig gingen er andere winkels mee en heb ik met fikse korting bij Bol.com gekocht. Daar baalde ik wel van.
Ik heb wel iets anders besteld via de webshop en dat was er de volgende werkdag.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-17 13:54

Mijn camera was een paar weken vantevoren ineens uit het assortiment. Toen heb ik een facebook berichtje gestuurd, en een week later stonden ze weer online. Met de actie gekocht en een mooie korting ontvangen :j
Ik denk dat je ook geluk moet hebben.

Gianti

Re: Media Markt BTW actie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 14:03

Bellen doe ik bewust niet! Omdat op Facebook alleen maar klachten zijn van minimaal half uur voor
Wachten voor je iemand aan lijn hebt.

Maar ga wel dan even berichtje sturen. Voel me zo'n zeikerd maar wil hem zo graag hebben :')

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 16:06

De lens die ik op het oog had was ook de volgende dag al uitverkocht. Maar zondag stond deze er weer op en nog met de BTW korting :)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 16:38

Heb nu een hele mooi samsung tv staan dankzij de actie en super blij mee. :D *\o/*

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 15:45

Ik bestel in ieder geval nooit meer wat bij mediamarkt.. zoveel andere bedrijven doen ook mee met btw actie en leveren wel netjes...

Ze reageren niet op fb privé bericht, niet op openbare bericht en telefonisch niet bereikbaar

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-17 15:50

Apart! Ik kreeg via facebook elke keer binnen een uurtje reactie.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 15:51

8nnemiek schreef:

Ben nu toch wel echt zat :( ding Was 500 euro.. Wil hem gewoon hebben

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 15:57

Gianti schreef:
8nnemiek schreef:

Potverdorie zeg, ik snap heel goed dat je geduld nu wel op is. :(:) En dan is het extra frustrerend dat je geen enkele reactie krijgt van MM.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 16:02

Jolien87 schreef:
Gianti schreef:

Potverdorie zeg, ik snap heel goed dat je geduld nu wel op is. :(:) En dan is het extra frustrerend dat je geen enkele reactie krijgt van MM.

Ja precies.. als ik gewoon antwoord kreeg met waar ik aan toe was.. dan was het balen maar oke. Ook in email met levertijd staat een ster die naar de site verwijst en daar staat ook gewoon volgende dag geleverd..

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 16:03

Gianti, je hebt dus ook nog geen verzendbevestiging gehad? Vind het wel vreemd, ik kreeg mijn product namelijk zelfs een dag te vroeg geleverd gekregen dan dat ze zeiden en heb nooit problemen gehad met de klantenservice.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 16:05

naarppc schreef:
Gianti, je hebt dus ook nog geen verzendbevestiging gehad? Vind het wel vreemd, ik kreeg mijn product namelijk zelfs een dag te vroeg geleverd gekregen dan dat ze zeiden en heb nooit problemen gehad met de klantenservice.

Nope! Alleen bestel bevestiging!

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 16:07

Gianti schreef:
naarppc schreef:

Hmm dat is echt vervelend dan inderdaad, zeker met dat bedrag. De klantenservice op de site zelf ook al geprobeerd naast fb?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 16:13

naarppc schreef:
Gianti schreef:

Hmm dat is echt vervelend dan inderdaad, zeker met dat bedrag. De klantenservice op de site zelf ook al geprobeerd naast fb?

Welke bedoel jij. Heb ook gemaild ja. Vind ook rot dat ik wel zie op fb dat ze op berichtjes reageren, maar gewoon niet op alles

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 16:17

Gianti schreef:
Ik bestel in ieder geval nooit meer wat bij mediamarkt.. zoveel andere bedrijven doen ook mee met btw actie en leveren wel netjes...

Ze reageren niet op fb privé bericht, niet op openbare bericht en telefonisch niet bereikbaar

Ik bestel of koop zoiezo nooit meer iets bij de MM

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 16:19

purny schreef:
Gianti schreef:

Ik bestel of koop zoiezo nooit meer iets bij de MM

Nou ja same vanaf nu... had zelfde moment ook iets ergens anders besteld. Ook met btw korting (het was niet meer te krijgen bij MM want ze reserveren niets als het in je mandje ligt |o ) allang binnen..

Horsy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 16:37

Mediamarkt gooit wel degelijk van sommige producten de prijs omhoog. Vorig jaar speciaal op actie gewacht ivm met een home cinema set in de duurdere prijsklasse. Was in de actie duurder dan normaal (een week eerder)! De eerste internetsites waren goedkoper. Dit jaar ook gewacht met de aanschaf van een camera ook duurdere prijsklasse weer hetzelfde! Ook andere aanbieders goedkoper ook gekeken naar speakers ook dat zet geen zoden aan de dijk. Ik kijk er niet meer. En echt high end aanbod hebben ze toch niet of een klein onderdeel echt niet de moeite.

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 16:49

Gianti schreef:
naarppc schreef:

Welke bedoel jij. Heb ook gemaild ja. Vind ook rot dat ik wel zie op fb dat ze op berichtjes reageren, maar gewoon niet op alles

Als het goed is kan je ook ergens chatten met de klantenservice, dan moeten ze wel reageren (tenzij ze je überhaupt niet doorverbinden, maar dat zou niet mogen, neemt niet weg dat het kan gebeuren natuurlijk).

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 23:25

Ik heb eindelijk mijn soundbarrrr :):) =:)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-17 20:25

Fijn Gianti! Toch nog goed gekomen dus :D

En ik kreeg vandaag te horen dat mijn cashback is goedgekeurd, dus krijg ik nog eens 125 euro korting van Canon bovenop de 200 euro btw korting *\o/* Super blij mee!