Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
420BlazeIt schreef:Mag ik meepraten?
Ik wil graag zo snel mogelijk op mezelf. Met mij gaat mijn huskypup van elf maanden mee. Plan is om het eerste huis te accepteren, me daarna meteen opnieuw in te schrijven bij de woningbouw en dan voor een huis te gaan die sowieso een tuin heeft (daar gaat wel een jaartje overheen denk, huizen met tuin zijn aantrekkelijker). Ik wil sowieso dit jaar van de camping af waar ik woon, te veel problemen.
Helemaal happy nu. Bij een loting was ik tweede geworden. Enkel is het een appartement, drie hoog. Geen tuin voor de hond dus en elke dag de hond op en af de trap tillen. Nu ga ik toch nadenken. Ik sta nu zes maanden ingeschreven, kan ik niet beter meteen voor een huis met tuin gaan? Is dit niet eerlijker tegenover mijn hondje? Ik loop er sowieso uren mee, maar gewoon het in de tuin spelen is er niet meer ...
Wie weet word het hem niet, gaat de eerste ermee vandoor. Maar toch. Het begint dichtbij te komen
Ben wel benieuwd hoe zo'n bezichtiging eraan toe gaat
420BlazeIt schreef:Daarom is mijn plan ook hem te tillen
Vind hij niet het leukste maar nooit dat ik hem trap zal laten lopen.
Het gaat mij meer om echt in de tuin te ravotten en beestjes en geurtjes te zoeken/volgen enzo, dat is toch wel jammer als dat niet is :c