Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Prrrr schreef:Ik heb wel eens in Citroëns gereden, en bij alle auto's merk ik dat Citroën een andere opvatting heeft over wegligging en vering
.
. Voorheen reed ik Volkswagen. Heb een Lupo en een Fox gehad. Allebei wel prima auto's, maar niet handig om als paardenstal te gebruiken
.
Nicole21 schreef:Als we het dan toch over vering wegligging hebben zou ik zeggen probeer eens een Alfa!.
Er zijn weinig auto's die zo'n vreselijk goeie wegligging hebben als een Alfa. En vering al helemaal! Stuggere veren dan standaard Alfa veren bestaan niet.
MarlindeRooz schreef:Nicole21 schreef:Als we het dan toch over vering wegligging hebben zou ik zeggen probeer eens een Alfa!.
Er zijn weinig auto's die zo'n vreselijk goeie wegligging hebben als een Alfa. En vering al helemaal! Stuggere veren dan standaard Alfa veren bestaan niet.
Oh heb je wel eens in een verlaagde golf 2 gezeten? Raad je ernstig aan om een sportBH aan te doen dan.
. Maar ja, zo erg?
Hou daar sowieso wel van! 

Jester_ schreef:Zo had ik een renault clio uit 2004, altijd wel wat.
Verkocht aan een dorpsgenoot en die heeft er nooit wat mee

Nicole21 schreef:Stuggere veren dan standaard Alfa veren bestaan niet.
Deze techniek is al sinds jaar en dat verboden in de F1. Wederom net als.... CVT
phormicola schreef:Daar zijn ze immers ook voor: zodat jij niet als een idioot door de straat sjeest
Salsa schreef:Wij hebben hier in de wijk ook twee drempels waar je zelfs stapvoets nog met een beetje pech de onderkant van je auto tegen de drempel hoort kletsen. Met een verlaagde auto kom je er niet zonder schade overheen denk ik.
maar ideaal is anders vooral als je hem verkeerd inschat

MarlindeRooz schreef:Oh zo prachtig, ik woonde in Utrecht in Lombok. Al die opgehitste turken en marrokanen met hun verlaagde golf. Veeeeeel te hard over die drempels *KGHHUH KGUUUH*.
Mijn vriend gaat altijd links rijden bij een drempel en dan schuin er over heen. Dan wil het vaak iets beter.
ik vind mini gewoon geweldig divht bij de grond ( handig als je hoogtevrees heb
) ik vind ze gewoon leuk alles knopjes rijdt lekker lijkt net vliegtuig