Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lrm schreef:Ja ben het wel eens met het hout. Het ziet er heel nieuw uit niet robuust qua hout soorten.
Kunstgras idd zou ik iedereen aanraden juist. Zou nooit in zo'n tuintje voor echt gras gaan. En het is zo fijn. Haha.
Nou we gaan er het volgende huis weer aan werken haha! Thanks voor de feedback
Jolien87 schreef:lrm schreef:Ja ben het wel eens met het hout. Het ziet er heel nieuw uit niet robuust qua hout soorten.
Kunstgras idd zou ik iedereen aanraden juist. Zou nooit in zo'n tuintje voor echt gras gaan. En het is zo fijn. Haha.
Nou we gaan er het volgende huis weer aan werken haha! Thanks voor de feedback
Wij willen ook gras in onze tuin, het zou dan gaan om een stuk van 3x4 meter maar ik vraag me af of kunstgras niet heel erg prikt als je erop ligt. Ik heb altijd het idee dat, dat heel hard is.
lrm schreef:Jazeker het staat online.
Een klein lief huisje maar hierooo:
http://www.funda.nl/koop/oudewater/huis ... pakker-41/
Ook de foto's van boven!
lrm schreef:Bigone: haha mijn vriend gaat de uitdaging aan. Bouwstel haha.
Volgende project half op het oog. Maar kan er nog niet helemaal iets over zeggen. Zo gauw dat kan zijn jullie de eerste ! Haha.
Xxxmh: ben nu wel benieuwd op welke spullen je doelt want echt niets is uit een winkel haha! Of je moet bij de kringloop werken.
Azmay/michelle: we hebben wat handige trucjes en opberg plekken zoals de kast in de kamer en de voorraad kast. Maar in zo'n huis is het passen en meten wat makkelijker kan met een groter huis. Je wordt er wel makkelijk in qua weg gooien.
Knabbelgirl: ja die koelkast daar is trouwens helemaal goud. Drinken pakken en al dat soort dingen ideaal. Tafel dichtbij met avond eten en bank voor een biertje. Het is inderdaad ook een smal huisje dus alles in de lengte gelegd