[volg]Project 1 af! Op naar nummerooo 2.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lrm

Re: [volg]Project 1 af! Op naar nummerooo 2.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 08:06

Ja ben het wel eens met het hout. Het ziet er heel nieuw uit niet robuust qua hout soorten.

Kunstgras idd zou ik iedereen aanraden juist. Zou nooit in zo'n tuintje voor echt gras gaan. En het is zo fijn. Haha.

Nou we gaan er het volgende huis weer aan werken haha! Thanks voor de feedback

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 08:08

lrm schreef:
Ja ben het wel eens met het hout. Het ziet er heel nieuw uit niet robuust qua hout soorten.

Kunstgras idd zou ik iedereen aanraden juist. Zou nooit in zo'n tuintje voor echt gras gaan. En het is zo fijn. Haha.

Wij willen ook gras in onze tuin, het zou dan gaan om een stuk van 3x4 meter maar ik vraag me af of kunstgras niet heel erg prikt als je erop ligt. Ik heb altijd het idee dat, dat heel hard is.

Croo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 11:10

Jolien87 schreef:
lrm schreef:

Wij willen ook gras in onze tuin, het zou dan gaan om een stuk van 3x4 meter maar ik vraag me af of kunstgras niet heel erg prikt als je erop ligt. Ik heb altijd het idee dat, dat heel hard is.

Neeee, geen kunstgras! Neem lekker echt gras, dat is ook een stuk beter voor de beestjes en de afwatering van je tuin. Maar goed, los van mijn mening, als je duurder kunstgras neemt is het wel zacht.

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 11:14

Ja ieder uiteraard zijn mening dat voorop gesteld.

Maar ons kunstgras is verder heerlijk. prikt niet erg zacht juist.

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:47

Had je nog de foto's van de verkoopsadvertentie voor ons? O:)

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 19:16

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 19:31

Met veel plezier dit allemaal gelezen, mocht je nog een vriendin/zus hebben die ook zo handig is dan word dat vast een nieuw programma, De bouwzussen :D *\%/* Misschien toch sbs of rtl maar eens aanschrijven, wie weet!! Maar het volgende project al op het oog??

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 19:52

lrm schreef:
Jazeker het staat online.

Een klein lief huisje maar hierooo:
http://www.funda.nl/koop/oudewater/huis ... pakker-41/

Ook de foto's van boven!

Het ziet er toch echt heel aantrekkelijk uit! Het is prachtig opgeknapt en nu maar hopen dat dit huis ook zo snel is verkocht.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 19:54

Wauw ik vind je stijl echt leuk! En ik zie allemaal spulletjes uit de winkel waar ik werk, altijd leuk om te zien!

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 20:00

Heel erg mooi gedaan, de keuken zou alleen niets voor mij zijn. Zou de helft van mijn spullen niet kwijt kunnen :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 21:11

Azmay schreef:
Zou de helft van mijn spullen niet kwijt kunnen :')

Dat. Plus ook alle andere dingen in mijn huis :+ Echt, het is onbegonnen werk - vooral met kinderen _/-\o_

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 21:17

Heel knap ingericht, waw, zou ik hier ook ooit voor elkaar willen krijgen :o

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 21:38

Erg mooi geworden TS, je hebt het ook wel dusdanig ingericht dat ik het niet zó smal had geschat als de plattengrond zegt, wel smal maar toch iets meer dan dat. Complimenten! Vind het ook mooi hoe je de koelkast hebt weggewerkt (die kast in de woonkamer toch?)

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-17 00:14

Bigone: haha mijn vriend gaat de uitdaging aan. Bouwstel haha.

Volgende project half op het oog. Maar kan er nog niet helemaal iets over zeggen. Zo gauw dat kan zijn jullie de eerste ! Haha.

Xxxmh: ben nu wel benieuwd op welke spullen je doelt want echt niets is uit een winkel haha! Of je moet bij de kringloop werken.

Azmay/michelle: we hebben wat handige trucjes en opberg plekken zoals de kast in de kamer en de voorraad kast. Maar in zo'n huis is het passen en meten wat makkelijker kan met een groter huis. Je wordt er wel makkelijk in qua weg gooien. :P

Knabbelgirl: ja die koelkast daar is trouwens helemaal goud. Drinken pakken en al dat soort dingen ideaal. Tafel dichtbij met avond eten en bank voor een biertje. Het is inderdaad ook een smal huisje dus alles in de lengte gelegd

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 12:39

Gaaf huis weer! Ik ben erg benieuwd naar je volgende project. Ik wil al langere tijd het huis aanpakken, wij hebben ook een smal huis. Toch zie ik er steeds zo tegenop dat ik er net niet aan begin :o

Als alle spullen uit dit huis bij de kringloop vandaan komen, dan wil ik het adres van de kringloopwinkel wel hebben :D

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 16:49

lrm schreef:
Bigone: haha mijn vriend gaat de uitdaging aan. Bouwstel haha.

Volgende project half op het oog. Maar kan er nog niet helemaal iets over zeggen. Zo gauw dat kan zijn jullie de eerste ! Haha.

Xxxmh: ben nu wel benieuwd op welke spullen je doelt want echt niets is uit een winkel haha! Of je moet bij de kringloop werken.

Azmay/michelle: we hebben wat handige trucjes en opberg plekken zoals de kast in de kamer en de voorraad kast. Maar in zo'n huis is het passen en meten wat makkelijker kan met een groter huis. Je wordt er wel makkelijk in qua weg gooien. :P

Knabbelgirl: ja die koelkast daar is trouwens helemaal goud. Drinken pakken en al dat soort dingen ideaal. Tafel dichtbij met avond eten en bank voor een biertje. Het is inderdaad ook een smal huisje dus alles in de lengte gelegd

Haha nee werk niet bij de kringloop :P zie kussentjes, behang die wij ook verkopen

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-17 13:29

Aah dan werk je bij de Kwantum denk ik?
Vriend vond dit behang geweldig. ik verschrikkelijk!

Maaaar goed nieuws.

Onder voorbehoud is ons huis verkocht en onder voorbehoud hebben wij een nieuw huis gekocht.
Ik vertel nog heel even niet wat we hebben gekocht maar ik hoop dat snel op terug te komen. (ivm mogelijke wijzigingen of dat misschien de mensen het geld voor ons huis niet geregeld krijgen wil ik nog niet te veel op vooruit lopen) maar zo gauw het definitief is horen jullie het direct :D :D

De planning heb ik allemaal al klaar, ik kan natuurlijk wel wat aangeven van het huis.
Het lijkt op het eerste gezicht niet zo erg, maar toen ik er kwam was het toch wel schrikken op sommige punten. Alle kozijnen verrot, dakgoten lek, windveren verrot, vloer verrot aanbouw kan geen wind meer aan. maar zoveel potentie! Zit midden in de stad een vrijstaand huis een grote schuur erachter die we gaan ombouwen naar een kantoor en een grote tuin met daarachter nog een schuur.

De schuur gaat om getoverd worden in stijl wat we nu ook hebben, strak wit. er komt een klein keukenblokje in en een douche en wc. Alles wordt eigenlijk zoals dit huis nu. Ala vt wonen momenteel.

Het huis gaat een stapje luxer, ala 40+er die net iets luxer wil. (haha proberen he wil niet zeggen dat het lukt) hoge plafons terug proberen te krijgen, kleurtje in de keuken, hoge boekenkast idee.

De tuin wordt strak maar iets warmer, wel weer kipjes, mooi vuurkorf idee.

op naar het volgende project *\o/*

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 14:10

Kom nu pas je topics tegen maar wauw ! Ben fan van wat je doet met steigerhout :) <3

Ben benieuwd naar je volgend project :j

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-17 21:30

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 21:30

We verhuizen weer :)) , nummer 3 alweer pff haha

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 22:29

Ontstip, stip :')