Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kim_hester schreef:Dat snap ik.
Maar probeer alleen maar te zeggen dat je niet bang voor die lui hoeft te zijn zolang je geen stennis gaat trappen als ze erbij zijn..
Thats it.
Hou verder m'n mond wel dicht.
Wordt blijkbaar niet geloofd of aangenomen...
kim_hester schreef:Hier een tip, voor als het aan wilt nemen.
Koop een simkaart, registreer m niet.
Bel met dat nummer naar de politie en je bent nooit te achterhalen..
Gewoon druk opzetten en zeggen dat je er overlast van hebt.
Zijn ze savonds of snachts aanwezig?
Meld dit dan ook..
Volgens mij hebben ze dan genoeg om op onderzoek uit te gaan..
Snap ook niet dat het zolang moet duren, normaal zijn ze er als de kippen bij als een melding van een hennepplantage wordt gemaakt..
Bedankt voor de tip. Die kreeg ik ook al van die kennis die adviseerde anoniem te bellen. Yinnar schreef:kim_hester schreef:Dat snap ik.
Maar probeer alleen maar te zeggen dat je niet bang voor die lui hoeft te zijn zolang je geen stennis gaat trappen als ze erbij zijn..
Thats it.
Hou verder m'n mond wel dicht.
Wordt blijkbaar niet geloofd of aangenomen...
Nee, dat is weer een aanname. Wat ik voel of heb besloten te doen is aan mij. Dat hoeft niet belachelijk gemaakt te worden. Tips en ervaringen heb ik wat aan.
Amaris schreef:TS ik heb precies hetzelfde meegemaakt als jij, alleen was het mijn buren en niet mijn bovenburen.
Ben twee of drie keer bij de politie geweest. Kwam ze in ons gezamelijk steegje tegen met vuilniszakken vol wiet.
Maar de politie kon/deed niets.
Tot ik op een zaterdagochtend wakker werd van herrie en aanbellen, stond er politie in de winkelstraat en een grote wagen van Van Ganzenwinkel.
Politieagent tegen mij: 'mevrouw er zit hier een hennepplantage' Ik heb nog nooit zo hard met mijn ogen gerold.
Achteraf werd me nog gezegd dat het een ontzettend brandgevaarlijke situatie was geweest. En bedankt.
Maar nu komt het, wellicht ook jouw oplossing: de politie was komen kijken omdat ze een melding van inbraak hebben gekregen!
Niet van mij, ik wist van niets. En het mooie, het waren appartementen boven winkels met de 'voordeur' achter die winkels op 1 hoog. Is dus vanaf de winkelstraat NOOIT te zien of er wordt ingebroken. Maar toch had iemand die melding gemaakt.
Dus misschien ook een idee voor jou! Bel ze op zonder je naam te noemen, en maak melding van inbraak en/of verdachte geluiden. Dan moeten ze wel langskomen en de wietlucht is dan wellicht voldoende om toch binnen te gaan.
Succes.
jolmer20 schreef:Shirley schreef:Volgens mij is dat nog strafbaar ook
Klopt, en dan moet je de uitruk zelf betalen.
Ook niet goedkoop
,de specifieke lucht wordt in de gaten gehouden mbt het oogsten. Meestal doen ze een aantal huizen tegelijk. Slotenmakers gaan nl niet voor een adresje aan de slag.