Succes met je keuze in elk geval

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Het is wel een micra met maar 97000 km en eigenlijk geen schade aan de buitenkant en vrijwel geen roest, maar ik ga proberen de prijs zo laag mogelijk te krijgen. Vind het echt moeilijk want het is een leuk autootje en kan zeker nog een aantal jaar mee, is dus een investering, maar ik wil wel zeker weten dat die motorisch helemaal goed is.
lifaya schreef:De auto heeft nieuwe koppakkingen , nieuwe banden en krijgt een nieuwe accu en radio. Daarbij is het olie ververst (ook gezien hoe het er uit zag) maar... Hij wil noet zakken in prijs. Ik ga maandag nog x langs en ga dan zeggen dat het mij niet gaat lukken om 2400 euro te betalen. Als het nou een nieuwere auto was geweest had ik wel wat van mijn ouders geleend :p hoop dat ik het dan of voor minder (2000) mee krijg. Anders houd het op
Yunaa schreef:lifaya schreef:De auto heeft nieuwe koppakkingen , nieuwe banden en krijgt een nieuwe accu en radio. Daarbij is het olie ververst (ook gezien hoe het er uit zag) maar... Hij wil noet zakken in prijs. Ik ga maandag nog x langs en ga dan zeggen dat het mij niet gaat lukken om 2400 euro te betalen. Als het nou een nieuwere auto was geweest had ik wel wat van mijn ouders geleend :p hoop dat ik het dan of voor minder (2000) mee krijg. Anders houd het op
Apart? Zo'n auto kan je echt wel voor € 2000,- meekrijgen hoor, gezien de kilometerstand, type auto en het bouwjaar. Zou hem voor € 2400,- niet meenemen, omdat je meestal echt wel wat kan onderhandelen bij dat soort autootjes.
ikke schreef:Yunaa schreef:Apart? Zo'n auto kan je echt wel voor € 2000,- meekrijgen hoor, gezien de kilometerstand, type auto en het bouwjaar. Zou hem voor € 2400,- niet meenemen, omdat je meestal echt wel wat kan onderhandelen bij dat soort autootjes.
http://www.gaspedaal.nl/Nissan/Micra/?p ... aat&srt=pr
Dat lijkt een tikkie tegen te vallen, als je op gaspedaal.nl de hits bekijkt in deze prijsrange.
Het is een behoorlijk luxe versie met een top-spec motor erin en zoals je ziet zijn die bijna niet aangeboden en allemaal in dezelfde prijsrange.
Is het dat ding in Leiden die je op de korrel hebt?
Als ik je foto bekijk, lijkt het er wel op.
Sunrise19 schreef:Het is pas een realistische prijs als hij hem dan met een nieuwe apk meegeeft.
Straks mankeert er wel wat aan en dan heb je kosten. Of niks dan heb je mazzel. Maar als hij zo zeker is dat het een goede auto is, kan hij die apk er makkelijk bijdoen voor die prijs. En anders lekker zakken.
Auto staat waarschijnlijk al vanaf mei stil, dus niemand vind de prijs acceptabel. Ja als hij wat zakt wel dus. Denk dat hij er zelf al genoeg kosten aan heeft gehad en daarom niet wil zakken.
Maar dan moet ie maar een nieuwe apk erop gooien, dan vind ik de prijs een stuk realistischer
lifaya schreef:Het is wel een micra met maar 97000 km en eigenlijk geen schade aan de buitenkant en vrijwel geen roest, maar ik ga proberen de prijs zo laag mogelijk te krijgen. Vind het echt moeilijk want het is een leuk autootje en kan zeker nog een aantal jaar mee, is dus een investering, maar ik wil wel zeker weten dat die motorisch helemaal goed is.
kimberly1995 schreef:lifaya schreef:Het is wel een micra met maar 97000 km en eigenlijk geen schade aan de buitenkant en vrijwel geen roest, maar ik ga proberen de prijs zo laag mogelijk te krijgen. Vind het echt moeilijk want het is een leuk autootje en kan zeker nog een aantal jaar mee, is dus een investering, maar ik wil wel zeker weten dat die motorisch helemaal goed is.
2 jaar geleden hebben wij voor een Seat Ibiza uit 2001, met 90.000 op de teller, 1 roestplekje (die te repareren viel) en een paar gebruikssporen ruim 600 euro minder betaald. Ik vind de gevraagde prijs ook veel te hoog..
ikke schreef:kimberly1995 schreef:
2 jaar geleden hebben wij voor een Seat Ibiza uit 2001, met 90.000 op de teller, 1 roestplekje (die te repareren viel) en een paar gebruikssporen ruim 600 euro minder betaald. Ik vind de gevraagde prijs ook veel te hoog..
Ja, iedereen jankt wel dat die auto te duur is, maar niemand geeft TS minimaal 10 alternatieven die beter zijn!!
Dat kan ook niet, die zijn er namelijk niet, dus blijkbaar is die prijs toch niet zo gek als het lijkt. Bewijs het tegendeel eerst eens met feiten, praten we daarna verder!
Yunaa schreef:Daar ben ik het niet mee eens, Ikke! Staan genoeg auto's, vergelijkbaar voor minder geld. Het is aan TS om dit uit te zoeken. Wij kunnen alleen maar vanaf een afstand advies geven. Daarbij moet ze zelf weten waar ze voor kiest; als zij dit een goede auto vindt voor een goede prijs, niemand houdt haar tegen. Als je alleen wat beter kijkt op Autoscout24 (mijn favoriet) kom je nog veel meer auto's tegen!
ikke schreef:Yunaa schreef:Daar ben ik het niet mee eens, Ikke! Staan genoeg auto's, vergelijkbaar voor minder geld. Het is aan TS om dit uit te zoeken. Wij kunnen alleen maar vanaf een afstand advies geven. Daarbij moet ze zelf weten waar ze voor kiest; als zij dit een goede auto vindt voor een goede prijs, niemand houdt haar tegen. Als je alleen wat beter kijkt op Autoscout24 (mijn favoriet) kom je nog veel meer auto's tegen!
Doe dan eens 10 Micra's automaat voor minder?! Wel met die 1400 erin, hè.......