(A)sociaal parkeren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

TinkerTreas

Re: (A)sociaal parkeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 19:11

Wij woonden vroeger vlak bij strand en de straat waar wij woonden was geen betaalt parkeren (inmiddels wel ).
Als het dan strandweer was in het weekend, stond de hele stoep vol met auto's en vaak net zo dat we niet eens de voordeur uit konden.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 20:10

Veulen84 schreef:
lucifertje schreef:
[ [url=m/s2trGd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Toppunt van asociaal parkeren ;) Ik heb ze een mooie kerst bezorgd iig met een leuk geel cadeautje :D
Mijn auto is de witte die tussen de gele en rode geparkeerd staat. Kon geen kant op en heb het gehele appartementen complex afgezocht naar de eigenaar van de gele auto. Uiteindelijk gevonden en heeft ze even haar auto verplaatst zodat ik eruit kon.

FYI: Schuin voor mij is een plek vrij, alleen zien jullie het paaltje niet staan wat zich precies achter de boom staat.

TS: Gewoon lekker blijven parkeren zoals je nu doet. Dat je buuf niet kan parkeren is niet jouw probleem.

Maar die gele staat toch goed? Die 2 grijze horen daar toch niet?

Ts. Je buurvrouw houd het bij briefjes. Deze las ik net: http://www.weespernieuws.nl/lees/56173/ ... s-op-auto-

Klopt dat de gele goed staat, maar ik weet dat de gele van een van de bewoners van het complex is, ik wist alleen niet welke. Was dus makkelijker om degene op te sporen dan die van de auto's die ik hier nooit zie staan. Ze vond het een kleine moeite om hem even te verplaatsten. Ik ben overigens bijna iedereen af geweest om te vragen van wie die auto's waren maar niemand die het wist.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 11:37

Hoe stonden ze dan toen je daar parkeerde? Want ik zou ook zeggen dat één van de grijze fout zit maar als die er al stonden, waarom heb je hem er dan zo raar tussen gezet?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 11:43

Ik vermoed dat de grijze achter of voor haar 'm er gezet heeft nadat zij al geparkeerd had.
Ik heb het ide dat die grijze voor haar (samen met die groene er naast) niet op legale parkeer plekken staan maar ik kan het niet goed zien.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 12:15

Ik ken ze ook die hout voor hun openhaard op de openbare parkeerplaats laten storten, dat daar dan 2 maanden ligt te wachten.
Of hun boot daar parkeert ipv naar de winterstalling.

Aangezien ik altijd laat thuis was (en ook weer als eerste weg) parkeerde ik maar op de stoep naast de parkeerplaatsen. Deze was groot zat voor 3 parkeervakken dus had niemand last van.
Of ik parkeerde op de plek waar de prullenbakken altijd staan als ze geleegd worden, maar ook dit was geen officiële plaats.

Anderen parkeerden dan gewoon voor 2 opritten (daar pastte precies een auto) maar stonden daar vervolgens het hele weekend en konden die mensen niet weg.

Probleem was dan ook dat mensen liever achter het huis parkeerden dan voor het huis (waar plek genoeg was).

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 12:40

Zo heb ik ook nog wel een mooie.

Wij hebben onze eigen oprit, dus altijd plek voor onze auto. Nu wonen wij in een straat met een kerk, dus elke zondag staat de hele straat vol geparkeerd, zelfs op de stoep en het schoolplein staan auto's, maar oké, geen probleem. Nu kun je in de straat maar aan 1 kant van de weg parkeren, anders blokkeer je de boel.
Mijn vader was op een zaterdagavond terug gekomen van zijn werk in Frankrijk, met een combinatie van een metertje of 12. Hij had er geen trek in om dat nog naar de zaak te rijden, dus hij parkeerde voor ons huis, op zo'n manier dat auto's door de straat konden rijden en onze oprit geblokkeerd was. Met andere woorden, hij stond niemand in de weg en stond gewoon legaal.

Maarja, zondagochtend wilden de kerkgangers gewoon als altijd hun auto's tegenover ons huis parkeren, ongeacht het feit dat er aan onze kant al een combinatie stond, waardoor hun auto's wél de weg blokkeerden. Kregen we de politie aan de deur :') We hebben ze doorverwezen naar de kerk, en even later kwamen er hele geïrriteerde mensen hun auto verplaatsen }>