Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amie1965 schreef:Wat ik gelijk mee zou nemen in de verbouwing is een deur vanuit de hondenkamer naar buiten als die er nog niet in zit. Wasmachine/droger in de hondenkamer, wasbak voor de smerige handen, de boel betegelen van boven tot onder en de bijkeuken is gerealiseerd. Onontbeerlijk als je buiten woont met honden
Delphi schreef:...Het enige wat wij nog moeten doen is het complete dak eraf en een nieuw dak + isolatie erop.
Mariska_28 schreef:Delphi schreef:...Het enige wat wij nog moeten doen is het complete dak eraf en een nieuw dak + isolatie erop.
Dat moet bij dit huis ook, en ik las dat je (op zich logisch) je dit het beste als eerste kan doen (van buiten naar binnen en van boven naar beneden werken). Maar ik zie het niet zitten om in februari een dan van een huis te halen..Dus eerst niets dan? of toch maar gewoon net als jij beneden beginnen?
Mariska_28 schreef:Okey, wat vinden jullie hiervan?
Op dit moment spreekt dit ons het meeste aan, mits alles kan qua muren enzo..
De badkamer laten we voor wat hij is, mochten we als we ouder worden toch een grotere badkamer nodig hebben, kunnen we daar altijd nog de hondenkamer voor opofferen..
Oja, Gerard was een beetje optimistisch met 2 sets openslaande deuren...Ik denk dat we het alleen in het midden van het huis doen..
[ [url=m/m4EkPg.jpg]Afbeelding[/url] ]
iloveiwan schreef:Hi TS,
Wat een tof huis!
Is het niet een idee om de keuken en de woonkamer samen te trekken en een groot eiland creëren? Hoe is de trap geplaatst? En welke wande zijn dragend?
Anders wil ik wel een plannetje voor je maken, ben met mijn tweede studie interieur ontwerper bezig haha, vind interessant zulke dingen
Mariska_28 schreef:Okey, wat vinden jullie hiervan?
Op dit moment spreekt dit ons het meeste aan, mits alles kan qua muren enzo..
De badkamer laten we voor wat hij is, mochten we als we ouder worden toch een grotere badkamer nodig hebben, kunnen we daar altijd nog de hondenkamer voor opofferen..
Oja, Gerard was een beetje optimistisch met 2 sets openslaande deuren...Ik denk dat we het alleen in het midden van het huis doen..
Mariska_28 schreef:iloveiwan schreef:Hi TS,
Wat een tof huis!
Is het niet een idee om de keuken en de woonkamer samen te trekken en een groot eiland creëren? Hoe is de trap geplaatst? En welke wande zijn dragend?
Anders wil ik wel een plannetje voor je maken, ben met mijn tweede studie interieur ontwerper bezig haha, vind interessant zulke dingen
Altijd goed!
We weten nu niet welke muren er dragend zijn. De 22e krijgen we de sleutel, en dan pas weten we ook de echte maten van alle vertrekken.
Ik hou er zelf niet zo van als de keuken en woonkamer in 1 ruimte zitten, dat houd namelijk in dat je de keuken altijd netjes moet hebben hahaha. Wat vind je van ons laatste plan?