Problemen met Telfort, kan ik nog opzeggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Re: Problemen met Telfort, kan ik nog opzeggen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 17:42

Argh ik kon m'n aardappels wel koken zo boos was ik. Ze schijnen nu dus gewoon het hele spul op te wachten. Alles werkt gewoon alleen krijg ik geen data. Ben er even helemaal klaar mee. Abonnement ging 24 december in. Zit dus ondertussen een week zonder alles.
Ik ga dus even alles terugvragen inclusief de belkosten.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 17:50

Wat bedoel je met hele spul op te wachten?

Terugvragen sowieso doen, als ze moeilijk doen nog even hetzelfde via Telfort forum vragen. Krijg je heel vaak gewoon terug :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 17:53

Die vrouw had het over dat ze de lijn moesten opwachten. Iets met data ook. Als het goed is heb ik vanaf morgen alles. Vind dit ronduit belachelijk. Ik heb een abonnement afgesloten per 24 december en ik kan als het doorgaat morgen pas gebruik maken

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 17:57

Hoho, even rustig worden weer.
Telfort compenseert dat waarschijnlijk gewoon hoor.
Krijg je een creditfactuur van een week.

Komt goed!
Zit je op glasvezel van Telfort? Zo ja, stuur me even een PB

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 18:02

Nee voor zover ik weet geen glasvezel
Ik mis m'n programmaatjes gewoon

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 19:12

Welke programma's purny? Het meeste kun je toch wel terug zien via internet later.
Het is heel vervelend, ja.. Maar je er zo over opwinden maakt het niet beter.

Telfort kennende wordt het verder netjes opgelost en gecompenseerd!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 19:20

Wat bedoel je met "alles terugvragen"?Ik zou gewoon contact opnemen en vragen hoe ze je nu kunnen compenseren

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 19:30

Jeetje, eerst barst de bom in je OP, vervolgens bied je je excuses aan voor je gebries, en even later ga je gewoon weer verder in je rage :+ Maar snap dat het vervelend is!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 19:44

Ik kom even binnenvallen. Je probleem lijkt heel veel op wat ik hier had. Allen dan bij kpn alleen internet met modem. Verbinding was onstabiel langzaam, traag, helemaal niks en dan weer "normaal".

Werd me eerst gezegd komt omdat modem regelmatig uit gaat. Daar wordt de verbinding traag en ontstabiel van. :o? Nou ja ga niks aanlaten wat ik niet nodig heb, tv gaat ook echt uit ipv standby.

Daarna is modem vervangen, tenminste nieuwe opgestuurd oude opgehaald, netjes alles aangesloten zelf en geen internet meer. Gebeld, alles nagelopen nee er is niks mis. Maar ja geen internet. Weer alles opnieuw aangesloten en hij deed het. *\o/* voor drie uur en daarna weer zo dood als wat -O- . Wifi was er wel maar geen data. Ik voelde me een echte sukkel dat zoiets simpels geen resultaat opleverde.

Ook zij kregen niet voor elkaar dat hij iets geen doen. Dus monteur gestuurd. Na uren zoeken en meten bleek probleem in nieuwe modem (was stuk) en ergens buiten in het centrum te liggen. Dus nieuw modem, monteur in centrum twee doorgefikte dingen vervangen. En hoera hij deed het *\o/* .

Een dag -O- :') precies een half uur na telefoontje van kpn of alles het nu deed was ie weer dood. Weer monteur de dag erop op de stoep. Dit keer een kast gesloopt (telefoonaansluiting zat erachter en ivm schuifdeuren zit de boel aan de muur vastgeschroefd) en echt alle bedrading van de buitenmuur tot de aansluiting van de telefoonstekker in de kamer is vernieuwd.

Toen deed ie nog niks, ander modem en daarna alle draden van muur naar modem vervangen, toen deed ie een beetje wat maar niet stabiel. Daarna alle splitters ertussen vervangen, alle stekkers vernieuwd. En toen deed hij het weer. *\o/* . (Man is bijna een halve dag zoet geweest).

Hij gaat weg, controleer ik de telefoon in de slaapkamer. Doet die het niet meer. Help %) die is voor mij van levensbelang. Als ik mijn bed niet uitkom vanwege bv niet werkend lijf wil een een telefoon aan een touwtje hebben om te bellen. Dus weer gebeld, dame aan de lijn vond dat het mijn kosten waren a paar honderd euro. Omdat dat tegenwoordig niet meer mocht maar 5 jaar geleden nog wel. Nou ja -:(- .

Gelukkig belde monteur me op om te checken of alles nu echt goed was voor de zekerheid. En die stond met 10 minuten op de stoep. Weer alles opengelegd, weer een andere muuraansluiting, weer andere stekkers en 2 uur later deed alles het.

Laat monteur echt alles controleren, hier was de ellende dus een combinatie van een storing extern, een versleten bekabeling het huis in, een muuraansluiting met losse contacten. En stekkers die ook hun beste tijd hadden gehad. Alles gedaan zonder kosten en betaald door kpn. _/-\o_

En sinds die tijd stabiel en snel. En dat met een modem dat meer uit dan aan staat. :D

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 19:47

Je kan ook via internet tv kijken bij telfort.
Of heb je ook geen internet.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 20:22

Ook geen internet

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 20:27

Ehmm dan zou ik een beetje een rolberoerte krijgen. Wat ontzettend balen dat het allemaal zo lang duurt zeg.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 20:31

Geen internet is geen tv dat is logisch. Kan best dat er meer dingen stuk zijn.

Maar geen internet hoe plaats je op bokt dan? :?

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 20:35

Je zit dus gewoon al heel de kerst. En met een beetje pech met oud en nieuw zonder tv? Dat kan toch gewoon niet? Uh, gewoon 3g/4g denk ik Karuna?

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 20:36

Ha Karuna dat zijn gelukkig wel de uitzonderingssituaties :D In de meeste gevallen is het gelukkig binnen een paar werkdagen opgelost.
Maar de meeste mensen reageren alsof hun leven ervan afhangt. In de zomervakantie met prachtig weer heb je zelfs mensen die klagen dat hun kinderen zo vervelend zijn zonder internet. :')

Ik kan me niet heugen dat ik zo snel in paniek raakte toen ik een paar dagen zonder zat(KPN had één van mijn buren netjes aangesloten in de wijkcentrale maar mij daarbij losgekoppeld :+)

Internet op mobieltje gok ik? ;)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 20:38

Ja het is een banketstaaf tijd dit om een storing te hebben met de kerstdagen en oud en nieuw... minder mankracht bij KPN werkt dan niet echt.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 20:47

Ik hoop gewoon dat alles het morgen weer doet. Zit nu ook op m'n iPhone. Dus m'n bundel zal wel snel op zijn. En m'n telefoonkosten erg hoog omdat ik een half uur aan 0909 heb moeten zitten. Maar dat ga ik ook terughalen net zoals de 6 dagen dat ik geen gebruik heb kunnen maken van hun diensten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 20:48

O ja er zijn mensen met internet op hun mobiel. :')

Hier is geen internet ook echt niks. Normaal geen probleem alleen als je midden in een scheiding zit heel veel dingen moet regelen en telefoonnummers moet zoeken om instanties na te bellen Is dat wel een probleem. Kon helemaal niks doen, geen post van mediator ontvangen dat soort kleinigheden,

Gelukkig hebben de buren zo n sterke wifi dat ze mijn ipad hadden ingelogd op hun netwerk.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 08:46

Toen ik een tijd geleden zonder tv en internet zat heb ik me gewoon een lekker kruiswoordraadselboek gehaald. Ging nog later slapen als toen ik wel tv had :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 09:08

Nog steeds geen diensten van dit geweldige bedrijf. Dit betekend dus al 7 dagen zonder diensten. Word gezellig joh vanavond zonder internet en tv

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 09:20

De dag is net begonnen, kan nog heel wat gebeuren toch? ;)
Goh... Wat moesten mensen vroeger wel niet zonder internet/tv? De wereld vergaat niet hoor.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 09:37

Nou Rianne dit gezeik is al een week aan de gang. Contract ging 24 december in. Ik ben het nu een beetje zat om ja en amen te zeggen.
Wat denk je van m'n internetbundel dan. Die gaat er ook hard door heen nu. Allemaal extra kosten erboven op met bellen naar 0909 nummer.
Wist je nog toen KPN er een paar dagen uitlag? Toen had je ook mensen die liepen te klagen. En dan zou ik maar wijselijk m'n mond moeten houden?
Ze zeiden gister dat ze moesten wachten op het signaal dat moest worden opgeleverd. Had al een sms'je gehad dat het signaal opgeleverd was. Dus al met al een wanprestatie.

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 10:11

ik weet zeker dat jou contract qua betalen pas ingaat als dienst werkt, wij hebben ook telfort gehad en dit ook maar wij hoefde de 1e maand niet te betalen en de 2maanden erop 10euro korting.

gewoon blijven bellen, elke dag weer...

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 10:25

Ik heb ook KPN gebeld. Ik kan helaas niet meer onder het contract uit. Mocht ik dit weekend nog steeds geen diensten hebben laat ik het contract beëindigen wegens wan prestatie

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 10:30

Ik weet dat het al zo lang loopt Purny, dat maak je in elk bericht al duidelijk. Maar hier klagen helpt je niet verder, dan kun je nog beter je gal spuwen op het Telfort forum.

Daarbij ben ik nog steeds van mening dat Telfort het netjes gaat oplossen en je ook echt wel tegemoet gaat komen in de gemaakte kosten. Mocht dat niet zo zijn, dan heb je imo recht om te gaan "zeuren".

O enne, die mensen die al klaagden toen internet er één dag uit lag vond ik ook belachelijk.