Pakketje bij de 'buren' afgeleverd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 13:20

Freggle_Edge schreef:
Ik snap niet dat als je weet dat je niet thuis bent, dat je dan van alles laat bezorgen. Dan laat je het toch gewoon op je werk afleveren? Kun je het einde van je werkdag meteen weer mee naar huis nemen. En kan het niet op je werk, dan spreek je een punt af waarvan je weet dat er wel iemand thuis is.

* omdat internet goedkoper is, of wel kan leveren wat de winkels niet leveren
* omdat niet iedereen de godganse dag thuis kan zijn, hier wordt bezorgd tussen 09.00 en 20.00! Ja doei! Ben je net van je werk naar huis en dan komen ze op je werk, lekker slim.
* omdat er ook nog zoiets bestaat als een postkantoor, waar ze het ook mogen afleveren. En volgens de regels het na 2 x aanbieden ook moeten doen.
* omdat deze service bij de (al wel hele dure prijs) in zit. Wat Postnl aan zijn medewerkers betaald heb ik , heel even hard miscchien, niks mee te maken. Dat is iets tussen post en zn medewerker. De medewerker weet wat hij gaat verdienen en de regels zijn. Niet klagen dat IK dan NIET thuis ben maar klagen dat zijn baas hem niet genoeg betaald. Is toch echt iets tussen hun, heb ik niks mee te schaften. Ik betaal als klant 6,95!! voor dit hele proces. En nee een ander adres kan niet altijd afgesproken worden. Zo heb ik een tijdje ook geen pakketten van mijn buren meer aangepakt omdat ze pas na 23.00 kwamen aanbellen terwijl ik een kind op bed heb :7

Overigens heb ik genoeg inlevingsvermogen, ben zelf ex Postnl'er :Y)
Ik verzend dan tegenwoordig ook met DHL, lekker thuis klaar maken, en wordt de volgende dag thuis al afgeleverd bij de klant voor maar 5,75 ipv 6,95.Service is vele malen beter, werknemers veel meer respect voor je pakje. En het dhl point ligt naast het postkantoor :Y)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 13:22

_maaike_D schreef:
Mevrouw van de klantenservice uitgescholden en voortaan verstuur ik via een ander bedrijf...

En wat had mevrouw van de klantenservice hier schuld aan dan? Sorry maar vind dit ronduit aso }:0

Nicje87

Re: Pakketje bij de 'buren' afgeleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 15:10

Heb je inmiddels je pakketje?

xMercury

Re: Pakketje bij de 'buren' afgeleverd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-15 17:52

Hee lieve Bokkers! Bedankt voor het meedenken en meeleven, ik heb daarnet eindelijk mijn pakketje te pakken gekregen :D Dankjewel voor jullie steun haha <3