Eerste auto.... Maar wat???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zoe_97

Re: Eerste auto.... Maar wat???

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 18:53

mijn peogot 206'je was een zalig auto'tje, ik zou er graag weer zo 1 hebben! helaas dit weekend een ongeluk gehad :'( mijn geliefde auto'tje per total. Nu in mijn zoektocht zeker opzoek naar exct dezelfde auto (alleen geen oranje meer zoals mijne was)

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 18:55

Air schreef:
Ik wil een Suzuki Alto als eerste auto. Zien er leuk uit, zuinig + goedkoop en Japans :)

Fijne auto idd en mega zuinig in verbruik en maandelijkse kosten.
Rij nu een fiat ceicento maar Suzuki is 100x beter vind ik.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 18:58

Zou ook zeggen fiat seicento idd, die van mij was van 1996 maar qua motor liep dat ding als een zonnetje. Heb er nooit hoge kosten aan gehad afgezien van de gebruikelijke kosten bij zo'n leeftijd.

Ding heeft nog geen 800€ gekost, heb er dik 2 jaar in gereden en toen ik hem vorige maand moest laten gaan omdat ie nier meer door de apk kwam moest ik wel even slikken.

Heb nu een daihatsu cuore, qua formaat iets groter, maar hier houd ik het geen 2 jaar in vol. Ding rijd voor geen meter.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 19:10

Wij hebben thuis met ons drieën allemaal dezelfde Ford Focus als eerste auto gehad. Mijn ouders kochten de auto en wij konden hem gebruiken op eigen kosten én in ruil voor klussen. Een driedeurs hatchback. Heerlijke auto is het! Zeer stabiele wegligging, lekker vlot, zuinig, met airco en nooit geen problemen gehad! Hij rijdt trouwens op benzine en is handgeschakeld :)

Het is een kleine auto waarmee je eenvoudig overal kunt parkeren, maar tegelijkertijd heb je wel stevige/stabiele auto onder je kont. Ik was niet bang om er in Duitsland met 160 km/h mee rond te scheuren :)

Hij was ruim 10 jaar oud toen ik erin begon te rijden en nu 6 jaar later rijdt mijn jongste zusje er nog in rond. De auto is echt intensief gebruikt door ons (Ik reed ermee naar school en werk, wat gezamenlijk al voor zo'n 200 km per week zorgde. Ook scheurde ik bijna wekelijks van Groningen naar de Achterhoek en ging ik vaak naar Duitsland. Mijn zusjes rijden minder grote afstanden, maar meer km's door dagelijks gebruik). Mijn ouders kochten een goedkope wat oudere auto, omdat ze dachten dat hij wel zou sneuvelen (wat een vertrouwen :') ) en er dan weer een nieuwe moest komen. Ze hadden niet verwacht dat hij nogsteeds mee zou gaan.

Afbeelding