Geen service t-mobiel. Wie nogmeer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 16:39

Iris82 schreef:
CharlotteJay schreef:
ik hoorde / las ergens dat we uiterlijk maandag meer over de vergoeding te horen kregen +:)+

Wat denk jij nou? Een maand gratis bellen ofzo? :')

Al krijg je die dag maar gratis, dan is het 1/30e van je abonnementskosten.
Is nog max 2 euro. :+

Vindt de gehele schade vergoeding gewoon onzin 1 dagje geen telefoon vervelend maar voor de meeste mensen geen wereld ramp op wat gevallen nagelaten natuurlijk.

CharIsabella

Re: Geen service t-mobiel. Wie nogmeer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 16:52

tuurlijk is het vervelend nee ik hoef het ook niet maar sommige mensen hebben echte problemen hier mee gehad konden niks doen op het werk ... -O-
en een maand gratis bellen _O- ik bel misschien 10 minuten op een hele maand .. zit wel met een aandoening waardoor als ik buiten ben bereikbaar moet zijn en in verbinding met internet moet staan zodat ze mijn locatie kunnen bepalen... B-)
en nee ik vind het top dat ze ook aan ons denken ... en een vergoeding mag maar hoeft niet >;)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 16:55

Zinzi_jewel schreef:
Renee schreef:
Is er nog niet door heel Nederland 4g dan in middels? Ik heb al 1,5 jaar 4g (randstad dat wel) maar moet zeggen ik merk weinig verschil tussen 3 en 4g :')

Woon in de Brabantse Kempen . En nee , geen 4G . 3G meestal wel maar soms ook helemaal niks in bepaalde gebieden .
En laat een van die gebieden m'n werkplek zijn , waar mijn mobile verbinding wel belangrijk is ...

Daardoor kreeg ik contract ontbinding. Ik had het namelijk in mn eigen woonplaats.. en veel gebieden er omheen, dat ik 0,0 internet had..

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 17:03

Gewoon weer bereik, alleen inloggen op my tmobile gaat nog niet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 19:16

Ik bel gratis, dus zo'n vergoeding hoeft niet. Maar ik zou extra spaarpunten heel fijn vinden, ik ben een fanatieke spaarder!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 19:20

lieveli schreef:
Ik bel gratis, dus zo'n vergoeding hoeft niet. Maar ik zou extra spaarpunten heel fijn vinden, ik ben een fanatieke spaarder!

Oja. Daar zou ik eens meer mee moeten doen. Zag dat er soms leuke dingen bij zaten.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 04:13

Heb me ook pas geleden aangemeld daarvoor dus extra punten zou wel leuk zijn ja.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 12:14

Iris82 schreef:
lieveli schreef:

Oja. Daar zou ik eens meer mee moeten doen. Zag dat er soms leuke dingen bij zaten.

Ja ik heb een blender gekregen en een groot stuk chocolade dat ik zelf kon samenstellen. Nomsss

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 13:30

Ik kan nog steeds niet op internet. Sinds vrijdag. Sinds gistermiddag heb ik wel bereik gelukkig, maar internet ligt er nog steeds uit. Super vervelend...

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 13:47

Ik heb nog steeds niet zo'n goede ontvangst. Op sommige plekken 0 of 1 streepje waar ik normaal gewoon 4 of volledig heb.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 13:52

Ik heb inderdaad ook de hele vrijdag zonder gezeten. Echter gister op een festival met 60.000 man en daar eigenlijk de hele dag prima bereik! Was bij jou in de buurt Iris, mogelijk had/heb je daardoor slecht bereik?

Die schadevergoeding geloof ik wel, heb het lekker rustig gehad vrijdag :D

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 21:45

De compensatie is bekend iedereen die last van de storing had krijgt in sept 500mb data. En als je dat niet wilt kun je kiezen voor €1,50 korting op je rekening of 125 extra t-mobile punten.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 21:49

Ania schreef:
Ik kan nog steeds niet op internet. Sinds vrijdag. Sinds gistermiddag heb ik wel bereik gelukkig, maar internet ligt er nog steeds uit. Super vervelend...

Heb je je telefoon al eens helemaal uit en weer aangezet? En eventueel zelfs je simkaart er even uitgehaald? Volgens T-Mobile zou dat moeten helpen. Vliegtuigstand schijnt in deze niet genoeg te zijn.

Ik ben ook wel benieuwd wat ze gaan doen, ik zat op het werk en heb me dood zitten vervelen omdat zowel mijn tablet als mijn telefoon geen ontvangst meer hadden. Nou ja, weten we meteen weer hoe goed we het normaal gesproken hebben. Van mij hoeft een schadevergoeding dan ook niet zo nodig, maar als ze inderdaad iets van wat extra punten ofzo doen, ach, altijd leuk en kost hun weinig. Maar als er niks komt is het mij ook goed, het is per slot van rekening niet zo dat de storing een geval van laksheid en nalatigheid is en dat ze het niet wouden oplossen.

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 22:08

Ben ook wel benieuwd hoe het zit met onder andere Simpel, die via het netwerk van T-Mobile gaat, of ze hier ook rekening mee gaan houden.
Niet dat ik een schadevergoeding hoef, maar om te kijken of hier ook om gedacht wordt

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 10:51

Roosje01 schreef:
De compensatie is bekend iedereen die last van de storing had krijgt in sept 500mb data. En als je dat niet wilt kun je kiezen voor €1,50 korting op je rekening of 125 extra t-mobile punten.

hoe weet je dat? :o

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 10:56

die data heb ik niet nodig want ik heb onbeperkt :+

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 12:46

Ania schreef:
Roosje01 schreef:

hoe weet je dat? :o

Stond gewoon op de site bij storingen maar alle gedupeerden krijgen ook nog een sms.

500mb is wel leuk maar in sept zit ik 2weken in het buitenland, dus zal er geen gebruik van maken. Dus ik kies denk de korting of de punten.

NatalieLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 15:48

Ik kreeg de kosten terug van de travel en surf pas die ik had gekocht :)

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 16:35

Ik heb inderdaad een sms gehad :j ik heb alleen weinig aan de 500 mb, zoals vele volgens mij (aangezien je bij t-mobile abonnementen kan afsluiten waarbij je gratis vertraagd internet krijgt wanneer je bundel op is). Maar goed ik vind het wel prima, de wereld is niet vergaan van dat dagje zonder contact :j

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 16:57

Ik heb uiteindelijk maar de korting gekozen tis wel bijna niks, maar aan die mb's heb ik ook niet veel als je 2weken naar het buitenland gaat. Vond het wel vervelend dat ik niet bereikbaar was op mijn werk, zeker omdat ik ook midden in de nacht naar huis moet rijden.

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 09:05

Renee schreef:
Ik heb inderdaad een sms gehad :j ik heb alleen weinig aan de 500 mb, zoals vele volgens mij (aangezien je bij t-mobile abonnementen kan afsluiten waarbij je gratis vertraagd internet krijgt wanneer je bundel op is). Maar goed ik vind het wel prima, de wereld is niet vergaan van dat dagje zonder contact :j

Je kunt als t goed is via zo'n linkje in het bericht ook kiezen voor 1,50 korting of 125 punten.
Ik heb de korting gepakt aangezien ik idd ook onbeperkt internet heb en dus niets heb aan die 500 mb :).
Wel een net gebaar van ze om het zo op te lossen.