Waarom ik nooit meer een iPhone koop

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 12:18

verootjoo schreef:
Niobe schreef:
:oo
je moet een staatslot kopen, dat is geluk hebben zeg :=
Dat is ook best wel eerlijk van ze trouwens

Dat mag ook wel eens... Na zoveel pech was het statistisch niet eens meer mogelijk om nog een keer pech te hebben :P :D

Goed punt! :D

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 12:20

TS, jij bent vervloekt :')

Leuk geschreven

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 12:21

Zo tazzey, wat een geluk heb je! Dat is dan wel weer netjes van Coolblue!

Vero

Re: Waarom ik nooit meer een iPhone koop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 12:25

Oh die oude nokia's viel er 1 op de punt van een steen met het scherm. Dacht echt.. oliebol! Maar er zat geen schrammetje op :')

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 12:26

Moest lachen.

Zoveel pech :')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-15 12:44

antje_vip schreef:
TS, jij bent vervloekt :')

Leuk geschreven

Yup maar dat was ik al voor ik mijn eerste iPhone kocht.

Kansberekeningstechnisch gezien was en bijna geen andere oplossing mogelijk. Ik vind het heel netjes van het meisje bij Coolblue inderdaad. Ik moest wel €40 onderzoekskosten betalen eigenlijk niet fair maar ik heb geen zin in nog meer gezeur dus net netjes betaald en nu wachten op het toestel.
:j

Ik zag net wel een leuk hoesje. :')

Afbeelding

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 12:55

_O-

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-15 13:51

BeSen schreef:
Oh die oude nokia's viel er 1 op de punt van een steen met het scherm. Dacht echt.. oliebol! Maar er zat geen schrammetje op :')

Ik ben hem met lesgeven een keer verloren in de binnenbak. Na een dag zijn er waarschijnlijk 10 paarden overheen gewandeld, de bak was gesproeid en aan het einde van de dag zag ik hem ineens liggen. Hij mankeerde niks, geen krasje, geen pitje helemaal niets. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 14:10

Mijn samsungs konden het prima hebben . zwemles in de wc . Gooien tegen de muur , mijn S3 mini na 2 jaar mishandeling viel op de tegels en hele scherm eraan. O o o , 2 jaar bruut geweld , zwemles en geen hoesje en toen opeens was ie het zat :') Ervoor een Samsung Galaxy Gio , ding kon nog meer hebben naast de gebruikelijke zwemles heeft een pony erover gewalst . Hij werkt nog steeds , wat oorlogswonden aan de zijkant en wat krassen op het scherm :=

Wat een pech heb jij met je telefoons :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 14:15

Ja maar goed, telefoons zijn er gewoon niet voor gemaakt om in het water te gooien, tegen de muur te gooien of om overheen gelopen te worden door een pony. Als je gewoon zuinig om gaat met je spullen, gebeurd dat ook niet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 14:17

Die hebben alles overleefd , horen ze niet te kunnen overleven lees ik overal in dit topic ;)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 16:30

Onze Samsung was helaas wel snel (1,5 jaar) kapot..
Maar ik ga niet klagen over Samsung want de telefoons zijn gewoon prima :j

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 16:36

Wat heb jij een pech zeg! Maar stiekem wel om je topic kunnen lachen! :D
Zelf nooit problemen gehad met mijn Iphone, wel met Samsungs maar dat waren vooral de goedkopere modellen.
Hoop dat je in het vervolg meer geluk hebt :+

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 23:54

Tazzey schreef:
Net gebeld door Coolblue. Ze hebben per ongeluk aangegeven dat ik akkoord ga met de omruil van €395, het nieuwe toestel hebben zij al binnen. Omdat zij de fout gemaakt hebben door akkoord te geven krijg ik het nieuwe toestel. Hij wordt vandaag nog verzonden.

En terecht, je hebt 2 garantie op fabrieksfouten:
http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/127/ ... smartphone
Begrijp vanaf het begin van je topic al niet dat je niet gewoon een nieuw toestel kreeg. Want het komt kennelijk meer voor bij die serie, en is dus een fabrieksfout.
Succes met nieuwe telefoon :j .

Niobe schreef:
Ook de nieuwere Nokia's niet?
Ik mis mijn Nokia's van vroeger wel, stiekem.. Die waren iets praktischer met paardrijden := en snake!

Ik heb hier nog wel eentje liggen hoor. Gratis af te halen. Is wel mijn ouwe, mijn nieuwe is nog maar 5 jaar oud, dus die krijg je niet :D .

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 20:21

Ik gebruik nog steeds mijn Iphone 3GS, doet het nog prima. Hetzelfde geldt voor mijn MacBook Pro van 5 jaar oud :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-15 16:24

Nou de nieuwe iPhone is binnen. Direct getemperd glas erop, in een hoesje en verder denk ik dat ik de patiënt maar in een donzen slaapzakje in de vitrine kast leg. :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-15 17:10

Kleine update:
Het toestel kan niet geactiveerd worden. Een telefoontje naar Coolblue levert niet meer op dan "stuur maar terug" een telefoontje naar Apple Care gaf meer duidelijkheid. Het toestel is gelocked EN heeft een simlock van T-Mobile terwijl ik een simlock vrij toestel gekocht heb.
De lock van het toestel zelf is er net door Apple afgehaald en er is een update gepushed naar mijn toestel via iTunes en het is de vraag of de simlock eraf is dan zo niet dan mag hij WEER terug. -:(-
In dat geval vind ik het prima, dan stoppen ze dat ding waar de zon niet schijnt en laat ik de koop ongedaan maken.

Dus een tip, koop NOOIT iets bij Coolblue. _-:(

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-15 19:33

We zijn wat uren verder maar hij doet het. De (sim) locks zijn eraf en hij werkt weer. :D

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 19:40

Tazzey schreef:
Kleine update:
Het toestel kan niet geactiveerd worden. Een telefoontje naar Coolblue levert niet meer op dan "stuur maar terug" een telefoontje naar Apple Care gaf meer duidelijkheid. Het toestel is gelocked EN heeft een simlock van T-Mobile terwijl ik een simlock vrij toestel gekocht heb.
De lock van het toestel zelf is er net door Apple afgehaald en er is een update gepushed naar mijn toestel via iTunes en het is de vraag of de simlock eraf is dan zo niet dan mag hij WEER terug. -:(-
In dat geval vind ik het prima, dan stoppen ze dat ding waar de zon niet schijnt en laat ik de koop ongedaan maken.

Dus een tip, koop NOOIT iets bij Coolblue. _-:(

Wij bestellen bijna altijd bij CoolBlue en er is nog nooit wat fout gegaan... Hebben Wij dan echt zo'n geluk haha

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-15 19:45

Er zullen altijd goede en slechter ervaringen bij een bedrijf zijn, ik bestel er enkel nooit meer iets zeker niet van dit soort bedragen. :n Ik verwacht daar wel een stukje service voor maar die was ver te zoeken. Geen goede eerste ervaring.

Marjo89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 19:48

Mijn iphone 4s leeft ZONDER problemen al 4,5 jaar. En ik ben intussen zelf eigenaar van een 5s en die leeft ook al 2 jaar intussen,
Ik heb 1 gouden regel, dat is een perfect hoesje.
Om mijn 4s had ik altijd een dik lederen hoesje waar je hem uit moest halen. Mijn scherm er zat 0,0 krasje op en ik leef zelf bijna 24/7 buiten net als mijn paard haha.
En mijn 5s heb ik een life nuud proof hoesje om heen. Stoot/water/stof vast. En deze heeft het al best zwaaar gehad.
Maar ook 0,0 krasje.

Verder apple fan, apple tv, mac book, ipad's, praktisch alles van apple, en gaat allemaal perfect mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 19:20

Ik vind het altijd zo zonde van een iphone, die enorme hoesjes. Apple heeft het ook vooral van zijn design en dat gaat helemaal verloren met van die hoesjes.. :=

Marjo89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 20:55

Rebeccaa schreef:
Ik vind het altijd zo zonde van een iphone, die enorme hoesjes. Apple heeft het ook vooral van zijn design en dat gaat helemaal verloren met van die hoesjes.. :=

Weetje wat ik veel zonder(der) vind. Een iphone waarvan je wel tig keer het glas moet vervangen.
of wat er allemaal aan kan mankeren.
Ik werk veel buiten, en regelmatig moet mijn iphone een stootje verduren. Zonder dit hoesje.
Had ik elke week wel bij de iphone reparateur kunnen aankloppen

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 21:16

Ik wil mijn nog praktisch nieuwe samsung galaxy S5 wel ruilen tegen iphone 5s of 6. Mis het Apple besturing systeem... :')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-15 21:33

Rebeccaa schreef:

Ik heb er een heel fijn en dun hoesje omheen. De screen protector is dikker.