Hier regent het nu al een paar uur. Gelukkig begon het nadat wij klaar waren in de dressuurproeven . Voor het land is het heel erg goed, alles was kurkdroog.
Ik baal alleen wel heel erg van buienradar. Had vanmorgen nog even gekeken, er zou hier de hele dag niets vallen. Ze zitten er nu al zo'n lange tijd steeds compleet naast. Maar ja, waar moet ik anders kijken wat het weer gaat doen. Ik snap het niet, het lijkt wel alsof er iets mis is ofzo.
PrizTwir
Geplaatst: 13-06-15 15:18
Van 12 tot half 3 heeft het hier geregend. Buiten is het koel en binnen iets te warm.
Die wind (6) maakte het hier belachelijk fris. En 't was net zo lekker warm gisteren. Ook regen gehad. Vies herfstweer, kan er niks beters van maken. Vanavond neemt de wind af, dus dan op naar stal...
We zijn toch wel een bijzonder landje wat het weer betreft. Je kan nooit ergens op rekenen of vanuit gaan.
tine je moet op je gevoel afgaan w.b.t. het weer.Kijk ook naar de zwaluwen,vliegen ze laag komt er regen,hoog betekend droog.
Ik zie ze niet altijd hier, dus dat werkt net zo betrouwbaar als buienradar. Maar het is toch raar dat zo'n site zo onbetrouwbaar is. Hier nu zon en wolken en stevig windje. Flink wat regen gevallen, maar daar is nog maar weinig meer van te zien.
hier was het vanmorgen vies warm en benauwd. in de middag kwam hier een buitje over en het was in 1 keer fris en behoorlijk winderig. nu ook nog behoorlijk wind
KNMI zegt van niet... Ik weet het niet meer. Als het morgenochtend maar droog is, dan ga ik fotograferen. De rest van de dag maakt me niet zo veel uit, ik kan toch geen kant op verder...