Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
magda_90 schreef:Dat is lovend. Gaat mij vooral om PS6, Mendely, Sigmaplot, TuneUp, Lightroom (is al nieuwste versie zal moeten kunnen). En nog wat diverse, maar ik ga binnenkort wel Googlen, bedankt iig.
Quad schreef:Ik ben overigens benieuwd naar de reacties waarom mensen Windows 8.1 slecht vinden, heb je het van horen zeggen? Vindt je het onhandig werken? Maakt Windows 8.1 je systeem instabiel of praat je met de meute mee?
En waarom zou Windows 10 dan beter zijn denk je?

Heb altijd veel liever een schone instalatie want scheelt hoop schijfruimte en vervuiling. Of is bij deze update wel mogelijk om eerst je c schijf te laten formatteren? Tobbes schreef:Dat is ook mijn gedachten gang.
En weet iemand of ook mogelijk is om installatie op een dvd te branden?
Want ik ben zelf nooit zo fan van update instalatie'sHeb altijd veel liever een schone instalatie want scheelt hoop schijfruimte en vervuiling. Of is bij deze update wel mogelijk om eerst je c schijf te laten formatteren?
Sanned schreef:Hoi!
Ik schop dit topic weer even omhoog. Ik heb ook de mogelijkheid om windows 10 te downloaden als hij beschikbaar komt. Ik heb hem gereserveerd, maar ik ging nu even kijken of mijn systeem wel compatibel is. Hij zegt dat ik hem wel kan installeren, maar dat ik problemen kan verwachten met de weergave door mijn grafische kaart (?)
Hij zegt "deze apparaten zijn niet volledig compatibel met windows 10": Intel HD Graphics 4000
Ik heb een Asus A55V met windows 7 en intel core i7. Mijn laptop is nu zo'n drie jaar oud en was toen ik hem kocht een gloednieuw model.
Kan ik mijn systeem op de een of andere manier updaten waardoor hij wel compatibel wordt? Of is het verstandiger om Windows 10 niet te installeren? Weet iemand dit?
Ik heb hem zojuist gereserveerd. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat werken en wat de eventuele nieuwe functies zijn!