Ze zijn bij ons met het metselen begonnen, aan de voorkant staat de begane grond in kleur. Morgen ga ik weer kijken, leuk om weer te zien.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

gauw mijn achter deur vast doen voor ze binnen komen
Marsu schreef:Van harte met de oplevering lizzyy. Is het net zo mooi geworden als in de brochure?
alles begint nu een beetje vorm te krijgen. Gemeente is alleen nog niet begonnen met straten, wat wel al gelijk gedaan zou worden.
muren zijn nu net gedaan, donderdag is de beneden verdieping gestuuct.
Maar als er iemand gaat zieken met een bezwaarschrift zal het wel uitgesteld moeten worden. Wij zitten op FB in een geheime groep met de overige kopers van onze straat. Heeft inmiddels al wat voordelen opgeleverd. Maar weinig mensen zitten te wachten op het prietpraatje van de bouwer. Voornl. omdat ze absurde prijzen rekenen.. Eén iemand is ruim 2.500 kwijt voor meerwerkkeuken = 1x gasleiding verleggen en een paar extra leidingen. Iemand anders wil een muurtje weg hebben ipv erbij. Ipv dat ze terug krijgen moeten ze bijbetalen
En dan nog het bizarste van allemaal. Op aanraden van hun.. laat je wc nakijken en bepaal op welke hoogte hij het best zit.. hebben een aantal mensen dat gedaan (bij ons zat de hoogte goed dus bij ons hoeft het niet). De een moest 58 euro betalen voor 4 cm en de andere iets in de 40 euro voor 2 cm hoger… Tjonge jonge.. Wat een ratten
Ik heb het nog terug gerekend naar kosten per cm, maar er kwam bij beiden een ander bedrag uit. Dus waar dit nu op gebaseerd is.
)Aan de andere kant heeft het ook zo z'n nut die bewaking
). 

Maar ze hadden eind Juli verwacht op te gaan leveren, ik ga nu maar gewoon uit van half Augustus en dan dus zowiezo na de bouwvak.