Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

annemerel schreef:net een nette mail terug gekregen met een excuses en een andere oplossing. Ik krijg 25% korting als ik met de enquête mee doe, zij betalen de verzendkosten en ik krijg er een himalaya liksteen bij.
opzich redelijk lijkt mij?
Die webshop durft wel zeg.Pacific schreef:Vind het nog steeds een banketstaaf voorstel, het gaat je nu alsnog geld kosten. Ik zou er niet mee akkoord gaan en gewoon geld eisen. Geen poespas van gratis verzendkosten en alles, gewoon geld. Klaar. En anders inderdaad andere maatregelen nemen (ik weet niet wat daarin precies mogelijk is, maar als ik het zo hoor hier van de andere Bokkers kan dat voor hen best ellendig uitpakken).
annemerel schreef:Ik snap opzich je reactie Jolliegirl, maar andere zeggen weer dat ik me niet zo moet aanstellen en al 10% moest aanvaarden.
Wat zou jij doen in mijn geval dan?
annemerel schreef:Ik snap opzich je reactie Jolliegirl, maar andere zeggen weer dat ik me niet zo moet aanstellen en al 10% moest aanvaarden.
Wat zou jij doen in mijn geval dan?
. Er zijn zoveel manieren om legaal aan een goede foto te komen. Gratis met gebruik van bijvoorbeeld een Creative Commons licentie of tegen een klein prijsje denk aan Stock foto's.
maar goed
dat is wat ik vind. Als jij (ts) het wel redelijk vind ga er dan gewoon mee akkoord.
ElCamino schreef:Ben ik nou de enige die het gewoon leuk vindt als ze een foto van mij paard zouden gebruiken![]()
Ik zou het juist grappig vinden en het zou me echt geen drol uitmaken of ze er wel of geen toestemming voor vragen...
annemerel schreef:net een nette mail terug gekregen met een excuses en een andere oplossing. Ik krijg 25% korting als ik met de enquête mee doe, zij betalen de verzendkosten en ik krijg er een himalaya liksteen bij.
opzich redelijk lijkt mij?