Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anders kon ik morgen nog wel eens een probleem hebben...
Musicjohn schreef:Leuk he, zo'n ongevraagde update. Het is JOUW telefoon, JIJ betaalt hem, JIJ bepaalt hoe hij moet functioneren en wat hij moet doen. JIJ was er happy mee. Nu komt er één of andere IT idioot die wel even voor ons allemaal zal bepalen dat ONZE phones er vanaf dit moment anders uit gaan zien, anders functioneren, en andere menu-kleuren hebben. HALLO !!! Wakker worden! Waar blijven wij als klant? Hebben wij geen rechten? Hoeft ons niets gevraagd te worden? Of hebben we op z'n minst niet recht op een stukje voorlichting? Waarom krijg ik hier nou het gevoel van dat Samsung ons gewoon als een stuk grof vuil behandeld
Musicjohn schreef:Leuk he, zo'n ongevraagde update. Het is JOUW telefoon, JIJ betaalt hem, JIJ bepaalt hoe hij moet functioneren en wat hij moet doen. JIJ was er happy mee. Nu komt er één of andere IT idioot die wel even voor ons allemaal zal bepalen dat ONZE phones er vanaf dit moment anders uit gaan zien, anders functioneren, en andere menu-kleuren hebben. HALLO !!! Wakker worden! Waar blijven wij als klant? Hebben wij geen rechten? Hoeft ons niets gevraagd te worden? Of hebben we op z'n minst niet recht op een stukje voorlichting? Waarom krijg ik hier nou het gevoel van dat Samsung ons gewoon als een stuk grof vuil behandeld

Astaloca schreef:Tinkerloos schreef:De stil knop, de meldingen, het uitvallen van apps..alles is al besproken en uitgelegd.
Is allemaal op te lossen.
Lees het topic zou ik zeggen.
Om dan even iets nieuws bij aan toe te voegen danMp3 speler zie ik ook niet meer in mijn vergrendelscherm
Zojuist ontdekt.
Quad schreef:EmmaVZ schreef:Ik mag hopen dat ie op een galaxy ace 2 niet update, zoals ik t hoor heb ik nog liever een hele oude versie dan deze![]()
Stiekem komende de autistische trekjes bij mensen naar boven bij veranderingen
Wees maar niet bang, Samsung kijkt niet meer om naar een Ace 2.
Niece schreef:Misschien is de vraag al gesteld, en heb ik er overheen gelezen, maar waarom krijgt de samsung galaxy s3 de update niet?
Bizzybijtje schreef:Te oud waarschijnlijk.
Ik vind de update ook erg vervelend...
Blacky94 schreef:Op een site die hier ergens eerder gepost werd stond de S3 wel degelijk op de lijst voor de update, was alleen nog niet bekend wanneer.
Verder zijn oudere modellen niet meer interessant om te updaten omdat men er dan extra geld in moet stoppen terwijl dat er wrs niet meer uitgehaald zal worden. Immers zal de S6 met een maand of 2/3 waarschijnlijk ook al uit komen (tenzij ze met de A(?)-lijn verder gaan) dus het aantal s3 modellen in omloop zal hoogstwaarschijnlijk alleen nog maar afnemen en zal men eerder een s4/5/6? kopen..
Blacky94 schreef:Niece schreef:Misschien is de vraag al gesteld, en heb ik er overheen gelezen, maar waarom krijgt de samsung galaxy s3 de update niet?
Op een site die hier ergens eerder gepost werd stond de S3 wel degelijk op de lijst voor de update, was alleen nog niet bekend wanneer.