Shiloh schreef:Ik heb heel vaak discussies gevolgd over iPhone vs. Samsung, en zelfs onder de iPhone haters zijn dat echt nog nooit argumenten die ik gehoord heb, en ook in de topics over "problemen met iphones", zijn slechte foto's of het vastlopen van de iPhone echt nog nóóit een issue geweest. Dus ja, dan vraag ik me echt af of ze ooit daadwerkelijk met een iPhone gewerkt heeft. Hooguit in de eerste week na het uitrollen van een nieuwe iOS versie, zijn er wel eens wat minor bugjes, maar die zijn vaak met een week of 2 al verholpen en dan loopt het weer als een zonnetje.
Als een app al vast loopt, ligt dat aan de app en de third party ontwikkelaars van die app , maar niet aan de iPhone zelf.
Het is maar net wat je wilt zien... vergeleken met mijn camera in mijn telefoon zijn de foto's van de 5C van mijn schoonmoeder ook ronduit slecht...

als je kwaliteit van de foto's beoordeelt op het aantal megapixels dan weet je echt niets van fotografie..
maar wat ik hierboven zeg een mening blijft een mening en ik heb het niet over andere iphones maar over de 5C
idd nokia lumia had ook een hele goede camera!