Oehlalala schreef:Ik zit op dit moment met hetzelfde dilemma, dus interessant topic!
Mijn Asus van 4 jaar is inmiddels aan het aftakelen en dus wordt het tijd voor een nieuwe. Nooit een Apple/Macbook voor mij zei ik altijd, maar de twijfel begint nu toch toe te slaan.
Belangrijke eis voor mij is dat mijn nieuwe laptop licht moet zijn, makkelijk vervoerbaar (niet groter dan 14") en snel (minstens i5).
Bij een Windows laptop kom je dan al gauw uit op 700 euro en meer.
Of legt 200 euro bij en je hebt een Macbook Air. Die gebruiksvriendelijker is, enorm lange accuduur heeft, veel mooier en fraaier dan een windows laptop en daarnaast ook minder snel aftakelt..
Ik ga denk ik afwachten of de Macbook Air in de aanbieding komt tijdens de BTW actie van MediaMarkt en dan wellicht overstappen naar Apple..
Groot nadeel vind ik wel dat je maar 128 GB opslag ruimte hebt..
Dit dacht ik precies hetzelfde... alleen vandaag zei de man grote kans dat apple niet meedoet met de actie van btw vrije dagen... dus dan blijft de prijs hoog.
Al met all.. als je alles wat iedereen zegt over apple bij elkaar ook telt is de waarde van de laptop het blijkbaar waard en gaat die langer mee..

Zou er dan denk ik eerder een externe harde schijf bij gaan kopen.
dat kan schijnbaar) dat veel spellen die ze spelen niet (goed) draaien op mac, dan zou je windows op je mac moeten zetten en dat vinden ze zonde kopen ze liever direct een goede windows.
.