Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

002 by sannedejong3333, on Flickr
001 by sannedejong3333, on Flickr
. Toen toch maar even naar een zaakje hier in Nijmegen gereden. Al was het alleen om even gekeken te hebben en wat vragen te hebben gesteld.
Oh jee, komt vast goed, gewoon voorzichtig beginnen, geen gekke dingen uithalen en nog even goed de verkeersregels nalezen 
(alleen heb ik een beetje wit er bij)

)
Hahaha, en toen moest ik wel meteen 45. Lol, ach, het is me heel erg meegevallen. Voelde wel heel vreemd om met zo'n klein open scooter ding bij een groot verkeerslicht voorgesorteerd te staan waar normaal auto's staan.
, was toch wat ingewikkeld om het ding door de poort mijn tuin in te krijgen, maar dat vergt vast enkel wat oefening
Hoop ik 
. Wellicht heb ik dan geen sjaal nodig en gaat het beslaan dan ook beter. ladyflame schreef:ik heb mijn scooter al jaren en doe hem liever niet weg haha. ideaal.
heb een peugeot vivacity, niet het mooiste model maar dit merk je wel in de prijs. heb er toen 250 euro voor betaald. Alleen zelf een helm moeten kopen rest zat er allemaal bij.
Verzekering is 45 euro per jaar maar dit komt omdat hij op naam van mijn vader staat.
benzine tank ik bijna nooit haha doe denk 3 weken met een tank van 6l, dus valt echt heel erg mee denk dat die 1 op 20 rijd.