Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kiwiwitje schreef:Bij xenon zit een ballast die je onder de motorkap ergens waar het uitkomt bevestigd. Dan moet je kijken naar wat voor lampen erin zitten. De 307 heeft origineel bijvoorbeeld H7 en in de angel eyes die ik heb zit H1.
Dan kijken naar de hoeveelheid kelvin. Daar is op deze site goed te zien wat de hoeveelheid kelvin uitstraalt. http://www.pilotxenonshop.com/xenon-kleurtemperatuur/
Ik vind het veel fijner licht en veel meer licht
Zo ook een goede oplossing voor bijvoorbeeld een 307 kwaal. Steeds kapotte lampen..
kiwiwitje schreef:Dat klopt. Vond de link makkelijker dan typen.. Lui aangelegd haha. Maar bedoelde vooral over de hoeveelheid kelvin. Zo vind ik persoonlijk die 3000k afschuwelijk omdat ie "geel" is.. En echt meer geel dan wit..
Lara_Silver schreef:Komen in Nederland auto's met naderhand uitgeruste xenonverlichting zonder koplampsproeiers en sensor gewoon door de keuring dan? (vooral vanwege de boven genoemde webshop)
moet wit zijn.
. Maar dan heb je ook waar voor je geld Lara_Silver schreef:@Ikke: Ik ben bijna jaloers, ik had graag Xenon's gehad ipv H7's, zeker voor de Dectane koplampen die ik ga bestellen, echter zijn ze hier gewoon debiel als het gaat om alles wat niet 'volgens de fabrikant is', ook al verhoogd het de veiligheid aangezien je gewoon veel beter ziet.
Lisa_H schreef:Mijn Hyundai Tucson wil ik mee aan de slag..
Eerst een chip tuning, sowieso om zn aantal Pk en nm op te gaan schroeven. Van 141Pk naar 155Pk en van 184nm naar 205nm, althans dat zegt de garage waar ik hem wil gaan laten tunen.
Ik wil er ook nog een bull frame op plaatsen en sidebars, en uiteindelijk ook nog stickers op de zijkant. Al met al nog genoeg te willen, maar 't gaat nogal wat duiten kosten..
WilmaBoy schreef:dit weekend heb ik de motor laten tunen.. van 210pk naar 290pk.. gaat echt wel goed nu :-D
was aan de basis een zwarte met grijs metalen velgen. Is ondertussen een beetje bijgewerkt..
angel eyes zijn nu wit led net zoals het volledige interieur in led is..
[ Afbeelding ]