MarjanB schreef:Jupmaar van dat bouwjaar is nog een goede volgens mn pa. Gaat echt om de auto's die net een paar jaar oud zijn. Ik had een golf diesel uit 2002 en 385.000 op de teller dat ding was niet kapot te krijgen motorisch. Mijn ex heeft een golf uit 2000 dacht ik een 1.4 en die geven nog wel eens problemen met olieverbruik. Maar met de DB riem gaat om auto's van 3 jaar oud ofzo
Ja olie verbruik is hier ook wel een dingetje geweest, dat is gelukkig inmiddels opgelost en hij loopt weer als een zonnetje. Ben gelukkig nooit veel onderhoud geld kwijt geweest aan mijn autootje. Maar bijna 4 ton op de KM teller is wel erg veel, als ik ook zo lang met mijn motor mag doen ben ik heel erg blij haha.
Dankje voor je antwoord! Snap nu wat je bedoelt
maar van dat bouwjaar is nog een goede volgens mn pa. Gaat echt om de auto's die net een paar jaar oud zijn. Ik had een golf diesel uit 2002 en 385.000 op de teller dat ding was niet kapot te krijgen motorisch. Mijn ex heeft een golf uit 2000 dacht ik een 1.4 en die geven nog wel eens problemen met olieverbruik. Maar met de DB riem gaat om auto's van 3 jaar oud ofzo