Pffff.. Schiet niet op. Als ik een plug in gebruik is hij zichtbaar, maar helemaal door elkaar heen. Ik heb in elk geval even een berichtje naar de helpdesk gestuurd
Vervelend dat het niet makkelijk op te lossen is. Hopelijk helpt de helpdesk
Suuszels
Geplaatst: 12-11-14 12:37
Inmiddels nog geen reactie van de helpdesk, dus zelf maar wat aan het proberen geweest. werkt http://www.test.suzannefotografie.nl op een ipad (of iphone) ? Het zit hem in de CSS geloof ik, maar ben niet zo handig ermee.. Ik vind zo'n slider wel mooi maar volgens mij als ik de CSS weghaal gooit hij heel mijn website door elkaar (dit doe ik dan met een plugin, head cleaner ofzo)
Anders neem ik wel gewoon een ander thema, dat wel werkt
Klopt, op ipad en iphones doet hij het niet..Android toestellen wel. Het probleem is de CSS denk ik maar krijg het niet goed eruit.. Tempera is inderdaad een fijn thema.. Als het overal op zou werken. Op de testsite is hij gereset naar originele settings maar doet hij het nog niet
NAIWHL
Geplaatst: 12-11-14 14:53
Werkt tempera bij jou niet? Want ik ben daar nog geen problemen mee tegen gekomen. Tenminste niet op ipad en computer. Android weet ik niet
Edit: toevoeging: Is het probleem niet een plugin? Want sommige plugins haalden mijn site onderuit. Dat linkjes enzo niet meer werkten. En sowieso werkt flash niet op een ipad of iphone. Weet niet of je zoiets wilt gebruiken.
Ik kan wel eens mijn plugins opschonen.. Goed idee! Ik heb nu een tempera thema en op iPads etc doet hij het dus niet. Volgens mij heb ik geen flash erin zitten..
Ik denk inderdaad dat ik die weer ga gebruiken, vind het alleen jammer dat je niet zo maar eerder geuploade foto's kan selecteren maar ze steeds van je computer moet halen..
Ik heb easy photo album. Dan kan je eerder geuploade foto's gewoon gebruiken. Er is ook een plugin die van een standaard galerij een lightbox maakt. Maar dan moet ik weer even kijken hoe die heet. Die is op zich ook wel praktisch.
Revanches
Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-14 21:17
Suuszels schreef:
Nivada, eigenlijk geen idee.. Nu zijn alleen wel mijn gallery's "kapot" even kijken voor een nieuwe plug in!
Hi! Sinds deze week heb ook ik een blog (zie onderschrift).
Het is me echter nog niet gelukt om vindbaar te worden op Google, en plug-ins lukken ook nog niet zo goed. Wel heb ik mijn site geverifieerd bij Google als het goed is. Weten jullie een oplossing?
Volgens mij duurt het sowieso bij google een paar dagen voordat het zichtbaar wordt. Daarnaast kan ik onderaan iedere pagina een SEO invullen, dat is ook waarmee mensen op je kunnen googlen