Nog maar een paar uur!! Welke Iphone, 6 of 6+? Wie ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 23:21

Veseosunce schreef:
De Samsung Note is er een op Ipad formaat. ;) Je loopt achter.

O, dat kan best. Maar dan heb ik dan weer mijn vragen over het gebruiksgemak van zo'n ding. Beetje moeilijk in je jaszak transporteren....maar hey, weer een reden om allerlei tasjes en hoesjes en transportdingetjes te ontwerpen waar je naast je ipad/mobiel combi nog extra geld aan kunt uitgeven.

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-14 23:23

Cassidy schreef:
Veseosunce schreef:

O, dat kan best. Maar dan heb ik dan weer mijn vragen over het gebruiksgemak van zo'n ding. Beetje moeilijk in je jaszak transporteren....maar hey, weer een reden om allerlei tasjes en hoesjes en transportdingetjes te ontwerpen waar je naast je ipad/mobiel combi nog extra geld aan kunt uitgeven.

Waarom doe je zo verbitterd? Je maakt het topic er niet echt meer 'ontopic' door in ieder geval :)
Leven en laten leven. En als er nou mensen zijn die gelukkig worden van zo'n onding, is dat toch niet het einde van de wereld?

Stephanie_M

Re: Nog maar een paar uur!! Welke Iphone, 6 of 6+? Wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 23:27

T valt me op dat er mensen hier gewoon maar een andere telefoon nemen "omdat ze anders willen zijn", goh weegt gemak dan niet meer mee? Is het alleen de dwang om anders te zijn? Als die iphone echt zo slecht was liepen die mensen niet achter mekaar aan:).

Maar ik heb een 5s dus wacht nog wel jaartje tot 6S uitkomt hihi:)

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 23:40

Ik ben ook zeer tevreden met mijn 4S. Ik wacht wel tot mijne op is voordat ik een nieuwe koop. :+
TS, ik zou persoonlijk voor de 6 gaan. De plus lijkt me te groot voor in je/mijn hand.

Cassidy, als jij bij je oude Nokia wil blijven prima. Maar ga dan niet hier zitten zeiken. TS wil de iPhone 6. Jij niet. Je hoeft er niet op te reageren als je niks zinnigs te zeggen hebt.
De een geeft zijn geld liever uit aan 3 paarden en de ander aan de nieuwste telefoon.
Het is niet jou geld.

Kosta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 23:49

Oooohhh ik zit net als TS te wachten nog een dikke 10 minuten en dan kunnen we hem bestellen. Ik heb mazzel dat mijn abo afloopt, dus heb ik hem gewoon gratis bij mijn nieuwe. Ik twijfel ook nog tussen de 6 en 6+, de 6 lijkt me handzamer, maar ik film en maak graag foto's van mijn dochter als ze met haar paarden bezig is en dan lijkt de 6+ me weer handiger.

En overigens was ik in het verleden iemand die ook dacht van waar maken die mensen zich druk om, zo'n stomme iphone, ik heb ooit een keer het geprobeerd en was direct om, ik vind het een klein wondertje om te hebben, dus ik zou zeggen probeer het ook een keer of ben je bang dat de meute ook van echt leuke dingen houdt :+

wondertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 00:14

Ik kom er niet door :(

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 00:16

Ik ga nog geen €700 uitgeven aan een telefoon, dan wacht ik wel even tot hij wat ouder is of dat ik wat kan combineren met een nieuw abbonement.

heb nu een 4s en die bevalt super, alleen jammer dat ik hem binnenkort niet meer kan updaten. Dat is het enige dat ik een beetje krom vind van apple.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 00:24

Whiieeeh! Besteld, ik ben voor de 4,7 inch, 64 gb zwart gegaan bij kpn. Bijbetaling viel me alles mee!

Nu maar afwachten.. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 00:27

Ik zou de 6 kiezen, 6+ wordt wel een beetje te groot met zijn 5.5 inch :')

En daarbij, het is niet altijd 'de hype meelopen', sommige mensen willen gewoon die telefoon,omdat ze hem bijv fijn vinden of dat hun eerdere iPhone is verouderd, ipv: 'o, iedereen heeft hem, laat ik hem maar kopen', en daarbij mag iedereen zelf weten wat die met zijn centjes doet :)

Apple vind ik ook super tof, het is even omschakelen van Android naar iOS, maar daar wen je wel aan. Het prijskaartje is inderdaad niet niks, maar dan krijg je ook super kwaliteit :D Vind hen er veel mooier en luxer eruit zien dan andere smartphones :j

Kosta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 00:31

Ik heb de toch de 6 besteld, heb lang zitten wikken en wegen, maar hem soms snel in mijn zak kunnen doen is ook meegenomen, kan niet wachten tot ze hem bezorgen, ik heb de gold genomen, gewoon met 16 GB, filmpjes stuur ik meestal direct door naar youtube en verwijder ze dan van me telefoon. Ik hoef nu niks bij te betalen en mijn maandbedrag is net zo hoog als voorheen.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 00:35

Veel te groot :')

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 00:37

Stuiter stuiter stuiter :D ben zo blij dat ik eindelijk besteld heb!

Overigens heeft het bij mij helemaal niks te maken met "met de hype meelopen". Ik heb mijn oude iphone al 4 jaar en het ding is gewoon suuuper traag en verouderd. Ik loop er al een half jaar op te vloeken maar heb expres gewacht tot de 6, omdat ik de kans dat ik er dan weer 4 jaar mee kan doen gewoon groter is.

Verder, ja, apple is duur, maar het systeem (zowel iOS als OSX) vind ik gewoon heerlijk fijne systemen, het werkt super soepel en gebruiksvriendelijk. Ja het is duur, maar dat heb ik het over voor het gebruiksgemak.

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-14 00:44

Ik heb hem ook besteld!! De 6 16gb gold.
Ga veel minder betalen dan ik nu doe, dus dat is mooi meegenomen.

Heb nog wel lang getwijfeld tussen de 16 en 64 gb en twijfel stiekem nog steeds.
Aan de andere kant heb ik een goede externe harde schijf en maak ik vrijwel geen filmpjes.

Ben benieuwd wanneer die geleverd wordt!!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 00:45

Ik heb voor de 64 gb gekozen, baalde eigenlijkd at de basis niet gewoon 32 was en ze de 16 hadden laten vallen. Mijn huidige iphone is 32 gb en ik gebruik hem niet veel omdat die zo traag is, maar toch zit die al bijna vol. Bij mij zou 16 echt niet genoeg zijn.

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-14 00:52

Maar waar wordt ie zo traag van dan? Mijn telefoon is ook redelijk vol, maar traag vind ik hem niet.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 00:54

Omdat die 4 jaar oud is neem ik aan. Hij kan iOS 7 gewoon niet zo goed aan, had gewoon nooit moetne updaten.

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-14 00:55

Ah ok. Maar dat heeft niets te maken met het aantal gb toch? :)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 00:57

Nee, helemaal niks, aantal GB is puur de hoeveelheid data die je kan opslaan. Maar omdat die traag is, is die irritant in gebruik... en dus gebruik ik hem veel minder dan voorheen... en dus is het best apart dat die toch vol zit....

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 01:01

Ik bestel wel over een paar jaar de 6+ aangezien ik nog super blij ben met mijn 4s. :)
En ook omdat ik geen abbo heb en ik het gewoon veel te duur vindt, ik besteed het geld dan liever uit aan mijn paard of ander leuke dingen.

Shirrlfl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 01:07

Hou snel zouden de iPhones gaan? Ben helemaal vergeten af te spreken hier thuis. Dus om nu m'n nieuwe abbo af te sluiten vind ik ook zo wat. Hopelijk is het niet zo dat morgenochtend alles al is uitverkocht ofzo :=

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 01:11

Heb je al besteld TS :)?

Ik heb nog nooit een Iphone gekocht en wil er ook niet echt een. Ik vind het HEEL dure telefoons en dat geld gebruik ik liever voor iets anders. Zou trouwens ook steeds bang zijn dat ik hem laat vallen of dat hij kapot gaat, dan ben je al je geld gewoon kwijt.

Hier komt er trouwens ook maar een nieuwe gsm als de oude kapot is. Helaas gaan de gsm's tegenwoordig veel sneller kapot dan vroeger :(.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 09:03

Cassidy schreef:
Veseosunce schreef:

Weet je hoe dit fenomeen noemen??
Consumptiemaatschappij.
Hoop toch echt nog een keer op een fikse zonnevlam.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 09:30

Ik moest mijn abbo verlengen, wat vervelend nou :D
Dus heb nu de plus besteld. Ben heel benieuwd :):)

Lekker achter de commercie aanhollen, heerlijk :D

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 09:35

Soms inderdaad heerlijk. :D

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-14 09:37

Ja! Ik heb hem inderdaad besteld. Had eerst de 16 gb besteld, maar heb het nu toch veranderd naar 64 gb. De vrouw bij KPN vertelde me dat dat niet mijn plaats in de 'wachtrij' zou aantasten en ik vind het toch wel fijn om wat speling te hebben qua opslag.

Ik ga 54 euro per maand betalen. Dat is 30,- minder dan ik nu doe, dus daar teken ik voor :D