xApple schreef:Pff ik maak 2000 nog op per maand (ja echt)
ik soms ook, ben een enthausiast spotify gebruiker
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Lotte_Wessel schreef:100mb is inderdaad wel erg weinig. zelf heb ik 2GB (2000mb) en daar ga ik sommige maanden nog overheen. Dit aangezien 4G meer mb verbruikt maar met telefoons van tegenwoordig zit je snel even op het internet en op whatsapp en even iets opzoeken hier, even misschien op Google maps om een plaats te vinden en tadaa, je zit over 1 of 2GB heen. Ik raad je aan minimaal 500mb te kiezen. En misschien moet je een abbonement nemen zonder 4G maar met 3G. Dit verbruikt minder mb.

_Ekenna schreef:Lotte_Wessel schreef:100mb is inderdaad wel erg weinig. zelf heb ik 2GB (2000mb) en daar ga ik sommige maanden nog overheen. Dit aangezien 4G meer mb verbruikt maar met telefoons van tegenwoordig zit je snel even op het internet en op whatsapp en even iets opzoeken hier, even misschien op Google maps om een plaats te vinden en tadaa, je zit over 1 of 2GB heen. Ik raad je aan minimaal 500mb te kiezen. En misschien moet je een abbonement nemen zonder 4G maar met 3G. Dit verbruikt minder mb.
4G verbruikt evenveel mb's als 3G. 4G is alleen sneller. Dat is het enige verschil.
_Ekenna schreef:Lotte_Wessel schreef:100mb is inderdaad wel erg weinig. zelf heb ik 2GB (2000mb) en daar ga ik sommige maanden nog overheen. Dit aangezien 4G meer mb verbruikt maar met telefoons van tegenwoordig zit je snel even op het internet en op whatsapp en even iets opzoeken hier, even misschien op Google maps om een plaats te vinden en tadaa, je zit over 1 of 2GB heen. Ik raad je aan minimaal 500mb te kiezen. En misschien moet je een abbonement nemen zonder 4G maar met 3G. Dit verbruikt minder mb.
4G verbruikt evenveel mb's als 3G. 4G is alleen sneller. Dat is het enige verschil.
nine1987 schreef:4G gebruikt wel degelijk meer.. Heeft medewerker van mijn provider me ook gezegd..
Quad schreef:1MB over 3G of over 4G blijft 1MB. 4G verbruikt niet meer of minder dan 3G. Het verschil is dat Het laden ban filmpjes, websites of downloads sneller gaat, waardoor je in theorie dus meer kan verbruiken in dezelfde tijd dan 3G. Het is dus maar net hoe het uitgelegd wordt.
nine1987 schreef:4G gebruikt wel degelijk meer.. Heeft medewerker van mijn provider me ook gezegd..
nine1987 schreef:_Ekenna schreef:4G verbruikt evenveel mb's als 3G. 4G is alleen sneller. Dat is het enige verschil.
4G gebruikt wel degelijk meer.. Heeft medewerker van mijn provider me ook gezegd..