bizar trouwens dat youtube zo reageerd... op fb mag niet eens een tepel voorbij komen en youtube laat dit soort dingen gewoon staan....
vind het voor jou echt erg vervelend, wat dat betreft is internet ruk...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:KoudbloedKim schreef:Ik vind het gewoon niet goed dat er een foto van Kim in een filmpje met dat onderwerp wordt geplaatst.geerke schreef:Die foto heb jij ooit op Bokt gezet?Ik heb altijd het idee dat als je eenmaal een foto op het net zet dat er vanalles mee kan gebeuren...ook al wil je dat niet.Om dat te voorkomen zou je eigelijk geen foto's openbaar moeten zetten.KailyxMur schreef:Maar dan nog is het niet leuk om een foto zo in zo'n filmpje tegen te komen, terwijl Kimmetje absoluut niet mishandeld wordt.
En bovendien, het zijn haar foto's, en of ze nou op internet staan of niet, gebruikt worden door derden mag niet zonder toestemming.
Wel raar van Youtube dat ze niet gelijk er wat aan doen. Ik zou gewoon nog een keer dat filmpje als ongepast melden of iets dergelijks. Hopelijk wordt het snel opgelost.!!
Youtube doet er alleen snel iets aan als er een blote borst te zien is
Citaat:Hai,
Ik zou u graag een vraag willen stellen naar aanleiding van een video die uw dochter geplaatst heeft.
Daarin staat een foto van mijn paard in een filmpje over paardenmishandeling en die zou ik graag verwijderd willen hebben.
M.v.G, [naam] XXXXXX
KoudbloedKim schreef:Dat hoeft niet perse.
Dit heb ik trouwens via Facebook naar de moeder gestuurd:Citaat:Hai,
Ik zou u graag een vraag willen stellen naar aanleiding van een video die uw dochter geplaatst heeft.
Daarin staat een foto van mijn paard in een filmpje over paardenmishandeling en die zou ik graag verwijderd willen hebben.
M.v.G, Tineke XXXXXXX
Apple schreef:Met andere woorden, als je grappige foto's maakt met je paard dan moet je dat dus topless doen zodat je het later altijd nog kunt laten verwijderen op Youtube en Facebook![]()
Maar, zonder gekheid, wat raar dat het zomaar kan blijven staan op YoutubeIk hoop dat je er uit komt met de ouders van dat meisje
Apple schreef:Met andere woorden, als je grappige foto's maakt met je paard dan moet je dat dus topless doen zodat je het later altijd nog kunt laten verwijderen op Youtube en Facebook![]()
Maar, zonder gekheid, wat raar dat het zomaar kan blijven staan op YoutubeIk hoop dat je er uit komt met de ouders van dat meisje
Iris82 schreef:Als ik Google op paardenmishandeling kom ik wel ontzettend veel foto's van Kim tegen.
Wel allemaal van Bokt. Waaronder ook bv uit dit topic: [ITP] ♥ Verwaarlozing, mishandeling en een erg zielig paard...♥