Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

wat een meur
maar met het gevolg dat ik nu wel 2 deken rekken in me schuur heb das toch ook wel weer heel fijn hoor,natte dekens uithangen in de schuur is beter dan ze in je auto te laten
dus tip voor iedereen die de auto eens schoon wil: laat het doen 
mijn auto, mijn rommel, mijn keuze.
ideaal zo'n paardenbak!
ga ik er weer mee naar de wasstraat, kom weer op stal, zegt de stalhouder: Hee! Nieuwe auto?! Mooi!
oeps
Ik ga namelijk meestal direct uit mijn werk door naar stal, trek daar mijn rijbroek aan en ga uit stal meteen door boodschappen doen.

Heb 2 honden die erg van graven houden dus zand in overvloed in de cabine van mijn campertje. En veel haren
Ook hier als iemand mee rijd "wacht ff, maak wat ruimte/gooi het daar maar neer"
Heerlijk rond crossen zonder dakje en je wagentje waait van zelf leeg
Lang leven cabrio's
(behalve hout bleef liggen na het vervoeren van kachelhout
) Niwla schreef:Ha! Lotgenoten! *stuurt topic door naar echtgenoot dat zelfs Bokt geen oplossing heft voor dit probleem.
In theorie trek laat ik mijn laarzen ook op stal staan en trek mijn 'nette' schoenen aan voordat ik in de auto stap. In praktijk vind ik hakken onder mijn rijbroek geen gezicht dus houd ik mijn laarzen meestal aan als ik weer naar huis ga.Ik ga namelijk meestal direct uit mijn werk door naar stal, trek daar mijn rijbroek aan en ga uit stal meteen door boodschappen doen.
Edit:
[ Afbeelding ]

Ik maak wel m'n auto helemaal leeg als ik uitstap, dus troepjes en losse spullen gaan meteen mee naar binnen als ik thuis kom. 
) en mijn (thermo)laarzen/stalschoenen. Hele auto ligt vol met honden- en paardenharen, stro, hooi en vlas. Vooral dat vlas en die korte haren zijn verschrikkelijk.. Als iemand daar een tip voor heeft? Ik kom niet verder dan 1x in de zoveel tijd grondig te stofzuigen
en dan word gewoon na achteren of op de grond gegooid als je in wil stappen 
mijn moeder klaagt ook altijd over mijn auto die naar stal ruikt als ze mee moet rijden. Was hem zelden ga 1 keer naar stal met regen en blubber en kan het weer doen dus heeft ook geen zin
. Binnenkant ligt ook vol zand. Voor de keuring maak ik hem schoon en verder als ik zin heb. Laatst voor eerst in maanden weer is onder handen genomen omdat het niet meer zo veel heeft geregend dus hij was een paar dagen schoon
. Van mei t/m oktober ligt mijn halve kast in de kofferbak, want dan lopen ze 24/7 op de wei en kan ik gelijk door ipv eerst alles op te moeten halen op stal.