Help, iemand gebruikt mijn emailadres?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1976

Re: Help, iemand gebruikt mijn emailadres?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 13:30

Is het een idee om het profiel toch te activeren en daar het één en ander aan te passen?
Zet bv met koeienletters in het profiel dat ze het emailadres met veranderen, omdat ze nu gebruik maakt van iemand anders z'n emailadres.
Doet ze dit niet dat je dan wederom de boel laat blokkeren.

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 13:38

Ja dat is misschien wel de enige manier om haar te bereiken, alleen weet ik niet of ze het te lezen krijgt als ze toch niet kan lnloggen zeg maar.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 13:40

Weet je haar vorige ww? Anders die even gebruiken en hopen dat ze die weer gebruikt heeft

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-14 14:05

Het vorige account op Knuz hebben ze verwijderd. Ik heb namelijk een mailtje gestuurd naar het team van Knuz vanuit dat account en vervolgens hebben ze het account geblokkeerd en gedeactiveerd, dus aan het vorige account heb ik niets.

Het account wat ze net (2 dagen terug) heeft aangemaakt kan ze zelf niet in, aangezien ik het wachtwoord heb ontvangen. Ze heeft al meerdere malen het wachtwoord aangevraagd blijkbaar, wat resulteerde in een stuk of 9/10 mailtjes in mijn inbox met daar in het wachtwoord van het 'nieuwe' account. Het heeft dus helaas weinig zin om in te loggen en het profiel te veranderen. Ze kan er immers zelf niet op.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 14:27

Je hebt een live.nl misschien een mailtje sturen naar hetzelfde adres maar dan live.com? Een vriendin van mij had een hotmail.nl, en er gingen heel wat mailtjes naar het hotmail.com adres wat niet bestond :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 14:28

Maar weet je van het gesloten profiel het toemalige wachtwoord?
Dan die kan je dan gebruiken bij het profiel dat ze nu opnieuw heeft aangemaakt.

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-14 16:56

Dat kan ik wel even proberen, muntdrop, dankjewel voor de tip!

Ik kan het wachtwoord van het gesloten profiel nog wel achterhalen, maar die is dus geblokkeerd en daar kan niet meer op ingelogd worden. Op het nieuwe profiel kan zij zelf niet op, ik wel daarentegen. Ik kan natuurlijk wel even inloggen op dat nieuwe account en het emailadres veranderen! (naar live.com of zo hihi)

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:13

Dat laatste lijkt me een goed idee. Dan ben jij van het gezeur af. Maar misschien gaat ze nog weer een nieuw account op Knuz aanmaken en dan zal ze weer hetzelfde (jouw) emailadres opgeven.
Ze kan in elk geval niet in jouw mail kijken anders zou ze niet zo vaak een nieuw wachtwoord aanvragen.

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-14 17:28

Cookies schreef:
Dat laatste lijkt me een goed idee. Dan ben jij van het gezeur af. Maar misschien gaat ze nog weer een nieuw account op Knuz aanmaken en dan zal ze weer hetzelfde (jouw) emailadres opgeven.
Ze kan in elk geval niet in jouw mail kijken anders zou ze niet zo vaak een nieuw wachtwoord aanvragen.

Nee precies, dat is wel fijn om te weten! Nou ja dan zal ik de mailtjes van Knuz maar naar mijn spam-map verhuizen, dan heb ik er in iedergeval geen last meer van. :)

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 20:11

Ja inderdaad en dan zoekt die mevrouw het maar uit met dr foute emailadres. Misschien gaat ze het licht een keer zien en maakt een eigen emailadres aan.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 23:29

Hahaha :')
De beste oplossing word eigenlijk al genoemd, zou het zelf verzonnen kunnen hebben.
Emailadres in het profiel veranderen :')
Ach ze is toch zo overtuigd van jou emailadres dat ze dan toch wel weer een nieuwe aan zal maken met jou adres :+
Oftewel ik stem toch voor de spam map :p

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 11:31

LukieBradley schreef:
Hahaha :')
De beste oplossing word eigenlijk al genoemd, zou het zelf verzonnen kunnen hebben.
Emailadres in het profiel veranderen :')
Ach ze is toch zo overtuigd van jou emailadres dat ze dan toch wel weer een nieuwe aan zal maken met jou adres :+
Oftewel ik stem toch voor de spam map :p

Ja ik denk dat ik beide maar ga proberen.. én het emailadres veranderen in het Knuz profiel én de mails in de spam-map verhuizen :D

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 12:01

Maar ik denk dat ze het wachtwoord van jou email adres had. Hoe had anders dat oude profiel geactiveerd kunnen worden? En dat ze nu er opeens niet meer op kan nu je het veranderd hebt?

want je kreeg van het oude profiel toch mailtjes zoals': blabla heeft je een berichtje gestuurd?

kan aan mij liggen hoor :=

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 12:19

xZiva_ schreef:
Maar ik denk dat ze het wachtwoord van jou email adres had. Hoe had anders dat oude profiel geactiveerd kunnen worden? En dat ze nu er opeens niet meer op kan nu je het veranderd hebt?

want je kreeg van het oude profiel toch mailtjes zoals': blabla heeft je een berichtje gestuurd?

Misschien had die vrouw eerst een ander email adres. Toen heeft ze denk ik dat adres gewijzigd in die van de ts.

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 13:14

muntdrop schreef:
xZiva_ schreef:

Misschien had die vrouw eerst een ander email adres. Toen heeft ze denk ik dat adres gewijzigd in die van de ts.

Ja dat denk ik ook, dat je je email niet nogmaals hoeft te activeren als je hem op de website veranderd.. en waarschijnlijk heeft die mevrouw gewoon het verkeerde mailadres ingevuld.