zijn er uiteindelijk bijna 50 geworden
en ik reed nou niet echt slecht ofzo hoor... Ja heb mijn rijbewijs vorig jaar gehaald
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zijn er uiteindelijk bijna 50 geworden
en ik reed nou niet echt slecht ofzo hoor... Ja heb mijn rijbewijs vorig jaar gehaald
) mooier.
Maar een Vespa is inderdaad meer diefstalgevoeliger dan een Sym. Alhoewel ze die ook zo meenemen, gewoon goede verzekering afsluiten.
Ook geen AGM o.i.d. kopen.
Ik denk ook niet dat ik zon breed stuur kan hanteren hoor, ben niet zo groot. VeraPopeye schreef:En wat ben jij per maand kwijt aan belastingen enzo?
VeraPopeye schreef:Oh dat is iets te stoer voor mij hoor.Ik denk ook niet dat ik zon breed stuur kan hanteren hoor, ben niet zo groot.
MyHorseGirl schreef:VeraPopeye schreef:En wat ben jij per maand kwijt aan belastingen enzo?
Betaal alleen verzekering. Vespa in de verzekering is overigens ook duur, komt omdat ze erg diefstalgevoelig zijn en nog wel eens wat willen mankeren.. Moet toevallig donderdag weer voor een onderhoudsbeurt en nieuwe spiegels, dus dat gaat een hele bevalling worden..

kun je jaren en jaren mee. 
maar niemand wil een riva stelen gelukkig
xRoosss schreef:Ik heb juist nauwelijks mankementen aan mijn Vespa. In 2.5 jaar maar 1 keer een kapotte voorlamp. Diefstal gevoelig merk ik ook niks van, maar ik woon in het oosten. Misschien verschilt het per regio
TS, als je een kwaliteit scooter wil raad ik je echt een Vespa aan.kun je jaren en jaren mee.
ik woon echt in de randstad en als je niet oplet, worden ze voor je neus meegenomen..