Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. femo schreef:sorry, muizen zijn inderdaad vervelend als je ze in huis hebt, en ik snap dat je er graag vanaf wilt. maar zoals sommige mensen hier met alle plezier alle details geven over hoe ze die beestjes dan hebben uitgemoord, vind ik echt walgelijk. anyway, succes ts! ik gok dat het er niet eentje was!
katten hebben werkt tot nu toe echt het beste!
Sjolvir schreef:femo schreef:sorry, muizen zijn inderdaad vervelend als je ze in huis hebt, en ik snap dat je er graag vanaf wilt. maar zoals sommige mensen hier met alle plezier alle details geven over hoe ze die beestjes dan hebben uitgemoord, vind ik echt walgelijk. anyway, succes ts! ik gok dat het er niet eentje was!
katten hebben werkt tot nu toe echt het beste!
Zijn ook geen efficiënte nette killers, gaan vaak ook eerst tennissen met een levende muis.
) en dan sterven die muizen aan een hartaanval ofzo. Niks geen wondjes of iets dergelijks, ach ja..
)
moet je eel iedere keer een nieuwe val kopen. Offe. Muis eruit en zelf op zn staartje gaan staan om m niet kwijt te raken?
franka75"
[quote="Maartenn schreef:dollyspikkel schreef:Chocolade is toch giftig voor dieren? Lijkt me toch niet zo diervriendelijk dan.
Lekker belangrijk als de muis toch dood geklapt wordt