EskeGirl schreef:Wat een shirt
Denk wel eens: waar gaat het de jeugd naar toe, terwijl ik bijna 16 ben. Swag en yolo mensen neem ik niet serieus.
Ik wel, heel serieus...
Vermaak
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Liesje1611 schreef:Wat is FUBAR nou weer
Klinkt als 'vruchtbaar'
Zou ook nog wel een hit kunnen worden
Snadrem schreef:Liesje1611 schreef:Wat is FUBAR nou weer
Klinkt als 'vruchtbaar'
Zou ook nog wel een hit kunnen worden
F*cked up beyond all recognition
http://nl.wikipedia.org/wiki/FUBAR
Liesje1611 schreef:Oh dus dit moet je dan roepen als je 1 maand durende relatie stukloopt omdat je vriendje een kusje aan je beste vriendin geeft en je zó kapot bent en getekend door het leven dat je 'psychisch ouder bent dan leeftijdsgenootjes'?
Interessant.
Snadrem schreef:Liesje1611 schreef:Oh dus dit moet je dan roepen als je 1 maand durende relatie stukloopt omdat je vriendje een kusje aan je beste vriendin geeft en je zó kapot bent en getekend door het leven dat je 'psychisch ouder bent dan leeftijdsgenootjes'?
Interessant.
Correct. En daarna roep je "Yolo!", mik je je Breezer achterover en ga je de muur twerken.
Amaris schreef:Snadrem schreef:Correct. En daarna roep je "Yolo!", mik je je Breezer achterover en ga je de muur twerken.
'psychisch ouder dan leeftijdgenootjes'
echt?
zeggen ze dat echt?
![]()
![]()
Killyenn schreef:Wat een gezeik weer op pop culture. Zó 2012.
Gelukkig zijn jullie allemaal zoveel volwassener en letten jullie zo goed op je taalgebruik, woorden als 'verkracht' gebruiken om iets heel anders aan te duiden is namelijk wel heel doordacht en stoer
nafnaf schreef:
Vond het altijd wel leuk (en goed) om er zo alvast een beetje mee kennis te maken. Killyenn schreef:Wat een gezeik weer op pop culture. Zó 2012.
Gelukkig zijn jullie allemaal zoveel volwassener en letten jullie zo goed op je taalgebruik, woorden als 'verkracht' gebruiken om iets heel anders aan te duiden is namelijk wel heel doordacht en stoer