Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lailaa schreef:Dit is mijn Cookie Monster.
Een Twingo uit 2002.
Beetje een aparte kleur blauw
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En een Seat Leon 1.9 TDI 160 PK
Hij is gechiptuned.
[ Afbeelding ]
Floid schreef:Lailaa schreef:Dit is mijn Cookie Monster.
Een Twingo uit 2002.
Beetje een aparte kleur blauw
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En een Seat Leon 1.9 TDI 160 PK
Hij is gechiptuned.
[ Afbeelding ]
geweldig, die mooie wimpers, leuke auto!
Jans schreef:Zowel motorisch als uiterlijk getunede auto's laten mij echt volledig koud, aan de snelheid heb je toch niets in Nederland, en met een uiterlijk getunede auto heb je ook nog eens heel veel kans dat je het overige verkeer hindert doordat je niet normaal kan inparkeren / over drempels kan gaan
briitje schreef:Jans schreef:Zowel motorisch als uiterlijk getunede auto's laten mij echt volledig koud, aan de snelheid heb je toch niets in Nederland, en met een uiterlijk getunede auto heb je ook nog eens heel veel kans dat je het overige verkeer hindert doordat je niet normaal kan inparkeren / over drempels kan gaan
Neehoor, er zijn genoeg evenementen waar je lekker kan blazen met je bak![]()
En als je je auto aan de regels houd, tsjaaa dan kan je idd niet hard rijden![]()
saroanda schreef:En meestal gaat het niet om de snelheid, maar de kracht waarmee je weg rijdt. 140 rijden is niet spannend, maar in hele korte tijd op die 140 zitten is wel leuk![]()
Ik snap alleen de opmerking niet dat mensen met uiterlijk getunede auto's parkeerproblemen kunnen hebben.
ivy_power89 schreef:Zoals beloofd, hierbij mijn foto's
Maarrrrrr, we wachten nu op deze auto!
Gaat eind deze maand in productie en verwachten hem eind november hier in Nederland.
Een hybride plug-in mitsubishi outlander, die ook nog eens een trailer mag trekken!
[ Afbeelding ]
Bastin schreef:ivy_power89 schreef:Zoals beloofd, hierbij mijn foto's
Maarrrrrr, we wachten nu op deze auto!
Gaat eind deze maand in productie en verwachten hem eind november hier in Nederland.
Een hybride plug-in mitsubishi outlander, die ook nog eens een trailer mag trekken!
[ Afbeelding ]
Ben bang dat jullie teleurgesteld gaan worden, ligt aan de besteldatum ieder geval. Mijn vader en collega lopen hem al mis want ze leveren niet alles... 3000 minder dan gepland! Mijn vader heeft inmiddels een opel Ampera aangeschaft. Zonde! Maar ben benieuwdZou eens bij je dealer informeren!