Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Munt was hier vorig jaar ook verbrand... maar kan wellicht nog een soort proberen
Fielychi schreef:ssssuus schreef:Die ga ik ook namaken! De kussens heb ik al... Nu nog het onderstel
Ik precies andersom, heb de pallets geregeld, nu nog kussens.
Waar heb jij de kussens gehaald? Zie bij de Ikea mooie dikke op de website, denk dat ik daarvoor ga.
Moet zeggen, met dit mooie weer begint het echt te kriebelen om aan de slag te gaan, alleen de kou 's nachts houd me nog tegen. Anders zijn mijn plantjes en kruiden zo weer dood..
munt etc heb ik ook vol bij mijn zonnige balkon, maar die staan nu achter zo'n balkon afscherm doek dus hebben iets meer schaduw. en Spaanse margrieten, die doen het ook goed in de zon
en pas water geven als de zon weg is 
Maar wel leuk gedaan zeg
maar dan is hij dus wel op zn heetst op de planten.
ik wilde zo min mogelijk van die lelijke reling zien als ik op mn balkon zit
oregano, tijm, rozemarijn. al deze planten kunnen ook swinters goed buiten blijven. al houdt tijm niet van natte voeten.ditano schreef:Wat leuk die verschillende kleuren Elho bakken Eleionomae![]()
Klein of niet , je hebt iig een bakon en kan je neus luchten .
Bij mij word het ook erg heet op het balkon , zo mini koniferen doen het ook goed .
Aaardbeienplantjes ...die ga ik denk ik ook eens proberen .
in de roze bakken gaan straks weer margrieten denk ik al is dat idee van bougainville ook wel leuk
mijn buurman heeft klimop op zn balkon, dat wil ook prima.
Wij zijn dit jaar ook begonnen om ons balkon wat in te richten.

Fielychi schreef:Zunzuncito -> verticale tuin heb ik ook aan gedacht, maar ben bang dat het met mijn groene vingers jammer van de moeite is. Wil je het met een pallet doen of ..?