Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Girley_ schreef:Zoals Loesje zegt: Ik heb aan het einde van mijn geld altijd een stuk maand over! Dat wordt bezuinigen de komende 2 weken. Ik vind het altijd lastig als er veel verjaardagen zijn, zoals in deze maand. Ik wil dan meestal niet onder de 10 euro geven. Hoe doen jullie dat?
Sammyy schreef:Wat een handig topic! Ik ga proberen mee te posten en te volgen als jullie dat goed vinden!
Nu krijgen wij leefgeld per week vanuit de bewindvoering, en doe ik al een hele tijd per week mijn boodschappen aan de hand van een week menu. Ik zou ook niet weten hoe ik per maand mijn boodschappen zou moeten doen, aangezien we geen auto hebben
Vriendlief is nu de boodschappen bij de AH aant halen, vanmiddag bij de Lidl was ie 26 euro kwijt. Zat er wel brood, beleg, en drinken bij.
Overigens, we zijn een 3 persoonshuishouden. MIjn vriend, ik en mijn dochter van bijna 3. We hebben 2 katten die vooral buiten leven en over een week of 7-8 wordt ons gezin uitgebreid met de komst van onze 2e telg
pimmetje222 schreef:Gelukkig, kan ik rustig slapen......![]()
Wij beginnen altijd met de groente en bouwen daar de rest van de maaltijd omheen.
Of inderdaad als het brood ofzo is met rauwkost of gewoon een komkommer in plakjes.
Davinia_ schreef:Een vraagje aan de mensen met een huishoudboekje? Waarom vinden jullie dat handig? Je kan toch ook via internetbankieren kijken waar je geld aan op gaat en hoeveel je nog hebt?
Wat is er dan zo handig aan een huishoudboekje en wat houdt het precies in?
Davinia_ schreef:Een vraagje aan de mensen met een huishoudboekje? Waarom vinden jullie dat handig? Je kan toch ook via internetbankieren kijken waar je geld aan op gaat en hoeveel je nog hebt?
Wat is er dan zo handig aan een huishoudboekje en wat houdt het precies in?
lieke2 schreef:Sjee, wat gaan jullie weer hard!!helaas, maar
@paan: als het brood gesmaakt heeft, hoor ik het graagheb ook nog een aantal verpakkingen staan hiero die ik eigenlijk nog niet weg kan gooien