lovelucydan schreef:Wat vind ik het toch vreselijk jammer dat iedereen ze zo irritant vind. Ik vind het namelijk geweldig, ik heb zelf een aixam twin 540 knal groen, echt dat ding heeft zo veel meer voordelen dan een auto of een scooter! Ze zijn ja duur in aanschaf, met een handige vader valt het onderhoud te vergelijken met een auto, ze zijn super zuinig( gezien de huidige benzine prijzen) 1:35. 10 eurootjes volle tank! Ik ben overal waar ik moet wezen met een half uur. Ik heb allerlei alternative veilige routes 50 km wegen (60 km gaat die van mij.) ik zit droog, warm, muziekje aan, geen gedoe met regenkleding, je kunt een hoop meenemen. Er kunnen 2 vlas balen in mijn kofferbakje (voor het paard natuurlijk) ik haal zelf hooi bin de boer, er kunnen 4 balen hooi op het dak! Gewoon vast zetten met spanband. Net een aanhangwagentje gekocht om mijn mest zelf af te voeren( ja je mag een aanhangwagentje trekken) Nee ik zou voor geen goud willen ruilen voor een gewone auto. Ik had hem toen ik 16 werd en ik word 23 dus rij al een tijdje mee ( en ja ik heb ook mijn gewone rijbewijs sinds mijn 18e en ga voor mij E). Waarom mede weggebruikers ons als irritant ervaren is omdat ze zelf te hard rijden binnen de bebouwde kom, je mag maar 50 er zijn maar weinig brommobielen die echt maar 45 rijden. Nee ik ben heel blij met mijn brommobiel!
Mijn moeder en ik hebben zo gelachen toen we jou zagen rijden met een baal op je auto!
Moeder vond het echt stoer. Super leuk
Maar, 10 euro volle tank? Ik heb laatst 25 euro getankt en weet niet eens of ie wel helemaal vol was.
En hij heeft laatste tijd ook ineens kuren. Gaat ineens het raam naar beneden en omhoog enz (alsof de deur open dicht open dicht gaat).