allereerst en allerbelangrijkst

ga NIET voor een fransman of italiaan. die dingen staan erom bekend dat de motoren snel in elkaar lopen! en rotdingen zijn het ook... renault/dacia, peugeot, fiat en de ergste van allemaal.. citroen.
ga beter voor een duitser of japanner! die gaan supergoed mee!
italianen kunnen het maar beter houdenbij pizza, hardcore/style en scooters!
mijn eerste auto was een honda civic (coupè), vlak daarna audi, ford fiesta, nog een fiesta ouder modelletje, citroen, vw fox, polo, golf nog een golf en weet ik veel wat nog meer haha, ik houd er niet van om langen dan 2/3 maanden in dezelfde auto te rijden. honda vind ik zo heerlijk, een ander die het bij mij goed doen zijn golfjes!en dan vooral de oudjes!
ga vooral niet naar een dealer! dat zijn stuk voor stuk oplichters. als je je interesseert op 1 op internet die toch net te duur is, bied lager dan de vraagprijs, of ga ter plekke afdingen en neem iemand mee die er verstand van heeft. ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat iemand steevast bij de vp bleef.
autos, het is maar wat de gek er voor geeft! het is uiteindelijk toch maar een roestblik op wielen

ooh sakkia hier hetzelfde met de saxo! ik had hem snel verkocht omdat ik hem goede winst kon doorverkopen! hij was gaaaf en supersnel, was me alleen veel te veel gekloot aan die auto

.