Heb in de woonkamer tapijt dus dat trekt de haren aan ha ha. Ik heb 1 jack russell en een kruising. De jack verliest altijd zoveel haar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MightyMike schreef:BarbaLala, ziekelijk moet ik wel een beetje om lachen, ik ben echt geen schoonmaakwonder, als ik iets vies vind, zou ik bijna zeggen, dan kan het ook echt niet meer. Zuig ik niet 2 keer per dag, komen echt, met name in de hal en keuken waar de honden veel lopen, de wolkjes haar je tegemoet. Met kids die op sokjes door het huis rennen en kruipen is 2 x per dag echt geen overbodige luxe en ook zeker niet overdreven. Je wilt niet weten hoe het huis er uit ziet als ik een dagje oversla...
BarbaLala schreef:MightyMike schreef:BarbaLala, ziekelijk moet ik wel een beetje om lachen, ik ben echt geen schoonmaakwonder, als ik iets vies vind, zou ik bijna zeggen, dan kan het ook echt niet meer. Zuig ik niet 2 keer per dag, komen echt, met name in de hal en keuken waar de honden veel lopen, de wolkjes haar je tegemoet. Met kids die op sokjes door het huis rennen en kruipen is 2 x per dag echt geen overbodige luxe en ook zeker niet overdreven. Je wilt niet weten hoe het huis er uit ziet als ik een dagje oversla...
De grens ligt voor een ieder weer ergens anders natuurlijk.
Ik vind meerdere malen per dag stofzuigen eerlijk gezegd wel naar ziekelijk neigen.
(Als je tenminste geen 5 kinderen, 20 katten en 14 honden thuis hebt lopen.)
BarbaLala schreef:MightyMike schreef:BarbaLala, ziekelijk moet ik wel een beetje om lachen, ik ben echt geen schoonmaakwonder, als ik iets vies vind, zou ik bijna zeggen, dan kan het ook echt niet meer. Zuig ik niet 2 keer per dag, komen echt, met name in de hal en keuken waar de honden veel lopen, de wolkjes haar je tegemoet. Met kids die op sokjes door het huis rennen en kruipen is 2 x per dag echt geen overbodige luxe en ook zeker niet overdreven. Je wilt niet weten hoe het huis er uit ziet als ik een dagje oversla...
De grens ligt voor een ieder weer ergens anders natuurlijk.
Ik vind meerdere malen per dag stofzuigen eerlijk gezegd wel naar ziekelijk neigen.
(Als je tenminste geen 5 kinderen, 20 katten en 14 honden thuis hebt lopen.)