Ik heb nog niets omgezet. Alleen wel een keer naar outlook.com gegaan. Als ik nu naar live.com of hotmail.com ga ziet het er idd uit zoals outlook.com. Vind ik niet erg. Zolang mijn @hotmail adres maar blijft leven hoef ik er geen extra outlook.com alias bij.
ik vind de mail opzich niet vervelend, maar msn wel Je krijgt alleen daar een melding, terwijl je op hotmail bovenaan bij de tabbladen een melding krijgt, dus nu moet ik steeds kijken of er gepraat wordt.
Ik niet? Maar ik hou Hotmail dan ook niet open, al ik klaar ben gaat dat venster weer dicht anders wordt het zo vol allemaal. Als ik op Outlook ben aangemeld ben ik daar ook op MSN aangemeld en dus op 2 plekken. Zodra ik dus klaar ben meld ik mij ook op de 2e plak van MSN af.
ja, maar ik laat hotmail normaal aanstaan, omdat ik daar msn, maar als ik naar outlook ga, krijg ik daar geen melding meevoor mijn msn, super vervelend duss.
ja, maar die is er ooit eens afgegooid, en die lukt er steeds niet meer op, ik heb het al super vaak geprobeerd, ga het binnenkort eens weer proberen.. Maar inderdaad, ik msn op mijn hotmail, er staat toch messenger? ook daar kan je je aanmelden hoor? dat is gewoon msn
gewone normale laptop, hij heeft het altijd gedaan, maar op een gegeven moment is de laptop kapot gegaan, en is hij helemaal gemaakt, en nu lukt msn er niet meer op