Samsung Galaxy S III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EllaBellaah

Re: Samsung Galaxy S III

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-12 12:47

Nouja opgelost... De winkel kan je dus niet bellen om te vragen of ze toestellen op voorraad hebben... Zal er dus straks even heen moeten. Het lastige is alleen dat die winkel echt net nieuw is en ik niet zeker weet of hij al wel open is aangezien het hele winkelcentrum net verbouwt is :+

Moet dan opnieuw nummerbehoud aanvragen, kan ik in die tussentijd het toestel wel al gebruiken?

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 12:53

De vorige keer kreeg ik een nieuwe sim met tijdelijk nummer bij mijn nieuwe mobiel. Na 2 weken kreeg die sim mijn oude nummer. Dus hij doet het wel, alleen tijdelijk met een ander nummer. Zelf hebben ze nu, omdat ik bij dezelfde provider bleef, gewoon mijn simkaart kleiner geknipt voor in de S3 en heb ik dezelfde sim. :P

Hopelijk lukt het en krijg je hem vandaag. ;)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-12 15:45

Ik heb hem :D
Maandag gaat m'n abbo pas in, maar ga dr nu alvast mee spelen en aansluiten op het wifi netwerk hier thuis. Dan kan ik dr eigenlijk ook al alles mee behalve smsen/bellen.

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:51

Hopelijk bevalt hij jou net zo als mij! Ik ben er tot nu toe erg blij mee. Heb je de witte of blauwe? :)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-12 16:01

Ik heb de witte, heb de blauwe even bekeken maar ik vind de kleur 'netniet' zegmaar. Als ik hem hier op het wifi netwerk heb aangesloten kan ik toch ook al apps enzo downloaden? Is toch voordeliger dan met het abbo internet om het maar even zo te zeggen? Kost dan geen geld etc toch?

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 17:02

Klopt

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-12 17:06

Welke apps hebben jullie dr al op staan?

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 17:22

Ik heb hem net opgehaald, zo even installeren alles! Ik had een blauwe besteld maar deed net het doosje open en het is de witte, maargoed ook mooi. :P

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-12 18:38

@Eydis: En, kom jij dr uit? Ik snap die widgets niet helemaal... Dan kan je een webpagina zelf instellen als widget ofzo? Maar ik snap dr niks van? En ik heb in het beginscherm die google balk verwijderd, maar ik kan nergens vinden wat ik daar voor in de plaats kan zetten? (muv apps)

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:38

Hij is nog aan het opladen, ik zal straks even kijken!

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 21:24

EllaBellaah schreef:
Welke apps hebben jullie dr al op staan?

Ik heb:
3FM
9292OV
9GAG
Advanced task killer
Appie
Alchemy classic
ING bankieren
Buienalarm
Facebook
Facebook messenger
NOS teletekst
Nu.nl
Photobucket
Plume
Reisplanner NS
RTL XL
Sleep as an android
Soundhound
Stopwatch
Temple run
Whatsapp
Wordfeud
Rumble
Zedge

Hopelijk heb je er wat aan.

ChelseaII

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 08:54

Hebben jullie ook dat als je het gewone internet op gaat, dat het beeld dan donkerder wordt? Soms licht ie ineens wel op??? Ik heb bij instellingen alle energiebesparende dingen uit gezet, dus daar zal het niet aan liggen...

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 09:16

Heb je niet bij je verlichting automatisch staan? Dus dat het scherm licht zich aanpast aan je omgeving? Anders moet je daar even kijken.

ChelseaII

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 09:52

Thanks!! Gelukt! Kan ik het allemaal wat beter zien!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 20:55

Hij maakt trouwens wel hele mooie fotos

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En een van onze kuikens die stond te drinken....

Afbeelding

ChelseaII

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 21:24

Inderdaad goede foto's!

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 23:18

Ik las op de voorgaande pagina's dingen over snel door je internet heen zijn, en zoals anderen al aangaven je 3G uitzetten als je op wifi kan. Toen ik mijn Blackberry nog had had ik aan 250MB per maand meer dan voldoende. Ik heb nu nog een Ace en daarmee heb ik aan 250 toch vaak niet genoeg. Zodra ik op wifi kan zet ik mijn 3G dan ook uit (want dan haal ik het wel makkelijk met 250 per maand) want heb al paar keer gehad dat ik die aan had laten staan en ipv op wifi toch via internet mijn verbruik haalde. Dan had ik in 1 nacht dus al weer zoveel aan MB gebruikt (terwijl ik gewoon lag te slapen en dus niks geks deed) dat ik ook overdag mijn internet uit moest laten om het einde van de maand te kunnen halen (gebruik tevens 3G WatchDog, kan je instellen hoeveel MB je mag gebruiken in bepaalde tijd en geeft ook aan hoeveel internet je aan het einde van de maand verbruikt zou hebben als je in zelfde tempo door zou gaan met internetten). Mijn wifi en 3g bij elkaar opgeteld zat ik aan het einde van de maand toch vaak al snel op 1 gb internet. Over 4 weken mag ik mijn abo weer verlengen en dan ga ik ook voor de S3. Dat zou voor mij dan de 200 belmin, onbeperkt sms en 1gb internet worden voor 55 euro. Met 500mb is wel eens waar 5 euro per maand goedkoper maar voor die 5 euro neem ik liever het zekere voor het onzekere aangezien je met een groter toestel ook vaak nogwel eens hebt dat ze sneller hele site's laden ipv de mobiele sites waardoor dat ook al veel meer MBs kost.
Overigens zou ik filmpjes en zeker hele uitzendingen bekijken alleen via wifi doen. Een paar simpele youtube (muziek)video's zal iets minder snel kwaad doen.

Overigens zit ik ook bij vodafone dus betaal ik eerste 6 maanden niks. Als ik dan de 55 euro van de overige 18 maanden zou verdelen over de 24 maanden kom ik uit op 41,25 per maand (voor 1gb internet, 200 belmin en onbeperkt sms). Op zich nog steeds best prijzig maar vond het goedkoper dan 24 maanden 32,50 per maand te betalen voor bijv de S Plus en maar 400MB, 240 belmin en 1000sms per maand te krijgen en dus een toestel wat al ''ruim een jaar uit is'' tegenover een gloednieuw toestel (ook met oog op de toekomst en evt updates die voor oudere types niet meer komen en je eerder met ''fouten en bugs'' blijft zitten, wat ik nu wel weer zie met mijn Ace...)
Daarnaast zou ik overigens voor de S2 en S Advanced waar ik ook naar heb zitten kijken evenveel kwijt zijn als wanneer ik een abo met de S3 zou nemen, dus dan is de keuze ook snel gemaakt ;)

loversyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 08:18

ik heb hem sinds de 30ste en ik heb pas 5 mb internet verbruikt, terwijl ik de hele dag game.
Dus je kan makkelijk met een laag abonnement doen, zolang je 3g uit zet

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 09:38

loversyl schreef:
ik heb hem sinds de 30ste en ik heb pas 5 mb internet verbruikt, terwijl ik de hele dag game.
Dus je kan makkelijk met een laag abonnement doen, zolang je 3g uit zet

Ja maar game jij op je telefoon of op internet? Want als je op je telefoon speelt hoef je over het algemeen alleen de app te downloaden en zit er vrij weinig internetgebruik achter. Ooh en het kan ook zeker wel maar aangezien ik ook als ik geen wifi heb nog wel eens wat wil opzoeken, ik straks waarschijnlijk fulltime van huis ben en daardoor ook soms de hele dag geen wifi zal hebben heb ik zelf wel gekozen voor zoveel gb aangezien ik dat zelfs met deze telefoon allemaal bij elkaar vaak al gemakkelijk red en daardoor bang ben anders niet uit te komen ;)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-12 12:47

Waar kan je de 3G uitzetten? Gaat die niet automatisch uit als je aangesloten bent op een wifi netwerk? Ik zie nu idd ook dat ik al een (klein) beetje internet heb verbruikt terwijl ik gewoon thuis op het wifi netwerk zit...

Heb een vraagje aan jullie, bij what's app heb ik nu in kunnen stellen dat de entertoets fungeert als de verzendtoets, maar bij gewone smsjes krijg ik dan niet voor elkaar. Weet één van jullie hoe je dat moet doen?

Ik ga nu even op internet kijken voor een hoesje, hebben jullie die al? Zoja, welke? Ik wil een gewoon normaal hoesje waar je je telefoon dus uit moet halen als je hem wil gebruiken, dus niet eentje met een klepje of wat dan ook. Ik noem die dingen altijd een 'sok' :+

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 12:51

3g uitzetten is knopje aan de rechterkant langer ingedrukt houden en dan dataverbindingsstand uitschakelen

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-12 13:07

Het aan/uit/standby knopje?

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 13:44

ja. die moet je wat langer ingedrukt houden en dan zie je apparaat opties en dan de 2e

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 13:53

Je bereikt hetzelfde door linksbovenin de - uit te rollen en daar op mobiele gegevens aan of uit te klikken ;)

loversyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 15:15

de prijzen van vodafone zijn vanaf vandaag weer lagerXD