Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1976 schreef:Nee precies andersom. Vorrige week vrijdagnacht op vakantie gegaan en afgelopen woensdag begonnen ermee.
Dat de meeste zich beet genomen voelen is toch niet helemaal raar. Want (vorrige week) vrijdagmiddag zei hij nog tegen z'n achterbuurman "na mijn vakantie gaan ze de schutting plaatsen". Hij is weg en er wordt een schuur geplaatst (was een kant en klaar pakket als direct in kleur). Alles is in 2 dagen neergezet.
Andere buren hebben gebeld met de gemeente, en hun is verteld dat er geen vergunning voor is aangevraagt of melding van gemaakt.
Anoli schreef:kiki1976 schreef:Nee precies andersom. Vorrige week vrijdagnacht op vakantie gegaan en afgelopen woensdag begonnen ermee.
Dat de meeste zich beet genomen voelen is toch niet helemaal raar. Want (vorrige week) vrijdagmiddag zei hij nog tegen z'n achterbuurman "na mijn vakantie gaan ze de schutting plaatsen". Hij is weg en er wordt een schuur geplaatst (was een kant en klaar pakket als direct in kleur). Alles is in 2 dagen neergezet.
Andere buren hebben gebeld met de gemeente, en hun is verteld dat er geen vergunning voor is aangevraagt of melding van gemaakt.
ok dan gaat praten van te voren een beetje moeilijk
Maar heeft de buurman het niet verkeerd begrepen? Misschien bedoelde de beste man juist een schuur...
Ben benieuwd naar de "uitkomts" van dit gedoe, 1 ding weet ik wel de onderlinge sfeer gaat hier wel onder lijden...
Ellie_F schreef:Ik begrijp echt niet dat de Gemeente al wordt gebeld voordat de buurman er zelf even op wordt aangesproken. Er wordt een beetje op gereageerd alsof er een aardverschuiving heeft plaats gevonden.
kiki1976 schreef:Tja dat komt waarschijnlijk wel voort dat de meeste allemaal in het wat luxere bedrijfsleven zitten (directeuren, bedrijfseigenaren noem maar op).
kiki1976 schreef:Ellie_F schreef:Ik begrijp echt niet dat de Gemeente al wordt gebeld voordat de buurman er zelf even op wordt aangesproken. Er wordt een beetje op gereageerd alsof er een aardverschuiving heeft plaats gevonden.
Tja dat komt waarschijnlijk wel voort dat de meeste allemaal in het wat luxere bedrijfsleven zitten (directeuren, bedrijfseigenaren noem maar op).
Feria schreef:Ik begrijp niet dat mensen zo onverdraagzaam kunnen zijn eigenlijk
Moest de schutting een deel op jullie grond staan zou ik het begrijpen, maar dit..
Als jullie nu andere bloemen in de tuin zetten, of een carport die zij niet mooi vinden, moeten ze dan ook gelijk gaan klagen? Nee toch?! want het is jullie tuin.
Wel de schuur staat in hun tuin... hun tuin, hun beslissing.
Feria schreef:mirgino: en dan nog? ik zou mij persoonlijk niet afvragen of mijn buur daar een vergunning voor heeft of niet. Zo'n egoïst ben ik niet. Staat hij daar zonder vergunning, hoop ik voor hen dat ze niet betrapt worden.
Maar blijkbaar denken veel mensen alleen aan zichzelf, maar wel de regering de schuld geven van de crisis enz...
Feria schreef:mirgino: en dan nog? ik zou mij persoonlijk niet afvragen of mijn buur daar een vergunning voor heeft of niet. Zo'n egoïst ben ik niet. Staat hij daar zonder vergunning, hoop ik voor hen dat ze niet betrapt worden.
Maar blijkbaar denken veel mensen alleen aan zichzelf, maar wel de regering de schuld geven van de crisis enz...