HTC Telefoons - deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

x_spekkie_xJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 07:04

Glossi schreef:
Doet bij jullie de navigatie en maps het? Wij gaan morgen naar NH dus zou wel handig zijn maar ze doen het niet? Ook niet als ik buiten sta. Of duurt dat 5 minuten ofzo voor ze werken?

Voor navigatie met google maps moet je je dataverbinding (internet) en je GPS aan hebben staan. Het verbinding maken met de satellieten kan soms wel een paar minuten duren.
Ik heb zelf een navigatieprogramma er op zitten (Sygic), waarbij de kaarten al op mijn SD-kaart staan. Zo heb ik geen internet nodig om te navigeren.

Janine1990

Re: HTC Telefoons - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 12:18

Voor de mensen waarbij de Market het niet doet....
Krijgen jullie een melding dat er geen verbinding is?
Ik doe dan op het pijltje terug (desire) en kan dan gewoon weer in de market :)

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 08:50

Hoi!
ik heb sinds een aantal weken de wildfire S en in het begin werkte whats app altijd heel goed en gaf altijd aan wanneer ik een bericht had.
De laatste geeft hij de whats app berichten niet meer aan, en dan moet ik echt naar whats app toe, op de naam klikken en dan wachten totdat er iets komt.
weet iemand misschien hoe ik dit op kan lossen?

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 11:14

Ben ik ook weer!

Heb een HTC Tattoo als een van de weinig geloof ik, ben er ook niet heeul blij meer mee maargoed.
Nu wil ik hem updaten omdat ik whatsapp niet kan downlaoden, maar hoe, in godsnaam moet ik m updaten??

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 11:34

Mijn weer-kaart is een beetje van slag: volgens mijn telefoon ben ik nog steeds in Zwolle terwijl ik eigenlijk al sinds maandagavond weer in Wageningen ben :+. Aan- en uitzetten werkt niet en hij updatet wel gewoon elk uur.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 11:39

Staat je gps wel aan? :)

Loiz? Ik heb geen idee, ik snap niet waarom je moet updaten voor je whatsapp kunt downloaden?

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 12:06

Die staat nooit aan??

edit:Toch een keer aan gedaan maar dat helpt niet hoor :?

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 17:26

Je kunt toch een schermvergrendeling instellen? Ik heb een Wildfire S, maar steeds als ik een code instel en opsla, pakt ie 'm niet. Hij gaat dan gewoon via de normale 'weg' ontgrendelen, zonder wachtwoord o.i.d.

Heb m'n telefoon ook al opnieuw opgestart, maar dat helpt ook niet.

Meer mensen die geen wachtwoord/code o.i.d. bij het ontgrendelen erop kunnen krijgen?

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 17:33

ik heb ook een wildfire s, en als je hem vergrendeld, en je ontgrendeld hem gelijk weer, doet die code het inderdaad nog niet.
Er zit een bepaalde tijd tussen, moet je maar is uitproberen. Dus je vergrendeld hem en 5 minuten later ontgrendel je hem weer, waarschijnlijk doet hij het dan wel.

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 17:54

Klopt, ik heb het al gevonden inderdaad. Hij staat automatisch op blokkeren na 5 minuten. Heb 'm op 'onmiddellijk' gezet, nu doet ie het. :)

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 19:46

Glossi schreef:
Ik moet idd ook een wachtwoord in vullen. Hij zit nu op de lader. Zou het misschien het Google account naam en wachtwoord kunnen zijn?

Dat wachtwoord heb ik geprobeerd, maar geen beweging in te krijgen. Heb al veel geprobeerd, maar niks lukt. Ik download nu maar via de internetbrowser m'n apps. :+

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 22:29

Janine1990 schreef:
Voor de mensen waarbij de Market het niet doet....
Krijgen jullie een melding dat er geen verbinding is?
Ik doe dan op het pijltje terug (desire) en kan dan gewoon weer in de market :)

Ik heb het probleem sinds van de week ook. ik moet me met mijn YouTube-gmail account aanmelden. Als ik dan de verificatiecode in moet voeren, is die niet goed. Als ik op vorige druk kom ik wel in de market maar blijft hij zeggen dat ik me aan moet melden.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 23:19

Ben wel blij dat ik niet de enige ben, dus het ligt niet aan mij. Desalniettemin zou het leuk zijn als het snel opgelost wordt!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 23:27

Absoluut, zeker nu er elke x bij bepaalde apps gemekkerd wordt dat ik de boel moet updaten

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 23:44

hier geen last van de market .. tenninste NOG niet !

wel de battery widget die ongelovelijk veel stroom gebruikt ... heb m nu verwijderd en mn telefoon red het nu tot het einde v/d avond :j

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 23:47

ik kom weer even snel binnen stormen...

ik heb de HTC Disire, ben helemaal verliefd op dat ding, ook al kon hij net zwemmen in een kopje koffie zwembandjes vergeten |(

Nu is me opgevallen, in t verleden maakte hij automatisch contact met een telefoonnummer en whatsap... Dat doet hij nu niet meer...Heeft een van jullie enig idee hoe t kan ? nummer staat dan wel opgeslagen in me telefoon nummer....

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 23:49

chaanttaall schreef:
Hoi!
ik heb sinds een aantal weken de wildfire S en in het begin werkte whats app altijd heel goed en gaf altijd aan wanneer ik een bericht had.
De laatste geeft hij de whats app berichten niet meer aan, en dan moet ik echt naar whats app toe, op de naam klikken en dan wachten totdat er iets komt.
weet iemand misschien hoe ik dit op kan lossen?

Heb je hem al geupdate?? en al bij je instellingen gekeken? mogelijk heb je perongeluk iets aangevinkt, of uit gevinkt..

t vinkje 'geef melding als programma op achtergrond draaid' moet wel aan staan...

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 01:00

Sodera schreef:
Absoluut, zeker nu er elke x bij bepaalde apps gemekkerd wordt dat ik de boel moet updaten

Klopt! Daar baal ik ook enorm van. Zal morgen eens zien of ik iets kan vinden op de Android/market website en anders eens mailen erheen.

Cassia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 01:21

Heej!
Ik heb de al een paar maand de HTC Desire Z (die met toetsenbord)
Nu zit ik met een paar probleempjes:
Mijn 'e' op mijn toetsenbord werkt niet altijd (ben al 'ns terug naar de winkel gegaan maar daar werkte ie wel natuurlijk en hij wou hem wel opsturen maar het was op zo'n toontje van 'jaja mevrouw...'). Heeft er nog iemand dit voor? Heb al wat gegoogled erover maar niks of niemand gevonden die dit ook voor heeft.
En dan de app runtastic, heel leuk ding, alleen moet ik hem 15min op voorhand al opzetten en dus dat ie al ah tellen is, voordat ie effectief gaat registreren hoe snel ik ga enz.. Iemand hier ook ervaring mee?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 08:12

Gewoon eisen dat hij opgestuurd wordt Cassia! Ik heb er geen problemen mee, maar als een knop het niet of vaker niet doet, dan is dat gewoon een defect.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 10:29

malih schreef:

ik heb de HTC Disire, ben helemaal verliefd op dat ding, ook al kon hij net zwemmen in een kopje koffie zwembandjes vergeten |(

Nu is me opgevallen, in t verleden maakte hij automatisch contact met een telefoonnummer en whatsap... Dat doet hij nu niet meer...Heeft een van jullie enig idee hoe t kan ? nummer staat dan wel opgeslagen in me telefoon nummer....

Je moet het nummer opslaan op je simkaart, als het alleen op je Google-account of op je telefoon staat, synct hij niet met whatsapp.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 11:22

Whatsapp doet sowieso raar sinds de vorige update...

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 11:25

Sodera schreef:
malih schreef:

Je moet het nummer opslaan op je simkaart, als het alleen op je Google-account of op je telefoon staat, synct hij niet met whatsapp.

Ik heb al mijn telefoonnummers op mijn telefoon staan ipv m'n simkaart en dan neemt hij ze gewoon over in Whatsapp hoor! :)

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 12:09

Ok... Iig alleen op je google-account is niet genoeg ;). Dan krijg ik ze niet in whatsapp.

Mijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 18:07

Ik heb een wildfire s, ik vroeg me af wat HTC Sense nu precies is :) Kan iemand dat uitleggen?