zelfs de kat is het er niet mee eens... die is de tape van de muren af aan het bijten en krabben haha en heeft nu de gekke 5 minuten met een propje tape..
wij hebben ons huis 3 jaar geleden gekocht en dat had precies in die kleur vlakken op de muur, ook nog op beroerd geschilderd ook... Maar wij wisten toch dat dat weg ging als het ons huis zou zijn.. Ik kijk daar dus wel doorheen. Wij hebben zelfs inspiratie opgedaan in een huis wat het uiteindelijk niet is geworden! Zo zie je maar dat een ''eigen'' inrichting ook positief kan zijn
Niet verplicht om het te veranderen, maar nu nog overstappen naar een ander zal niet meer gaan, ze hebben er al tijd ingestort dus dan moet je betalen..
Dat het overal geadviseerd wordt weet ik Maar als we nou allemaal onze huizen die te koop staan neutraal inrichten, wat onderscheidt dan nog? Zeker in het flatje van TS, waar er blijkbaar veel van te koop staan, zou je toch juist moeten kijken naar wat onderscheidende kenmerken? Zelf vind ik persoonlijk alle VT wonen huizen juist een enorme afknapper (gebrek aan kleur), maar ik ben dan ook niet de gemiddelde koper denk ik dan maar.
Natuurlijk kun je met wat simpele aanpassingen het huis veel voordeliger laten uitkomen, maar de adviezen zoals die aan TS worden gegeven gaan imo veel te ver. Ook al richt je het neutraal in, inrichting blijft een kwestie van smaak.
gaat er ook gewoon omdat het groter lijkt en dat mensen dan beter hun eigen stijl erin kunnen voorstellen, niet dat ze het allemaal zou willen laten. meeste mensen gaan toch zelf weer schilderen/behangen.
Antheman
Geplaatst: 31-08-11 15:09
Mijn huis staat ook nog in de verkoop en ik heb al heel erg veel gedaan!!
Boven heb ik alle plafonds opnieuw gewit, lekker neutraal. Ik haat dat wit, wilde dat ook niet doen. Mijn knalrose slaapkamer heb ik van plafond tot vloerbedekking wit laten maken.
ik heb een box gehuurd en mijn meubilair gehalveerd, een schoonmaakteam ingehuurd om alles, echt alles te boenen.
De katten maken zowiezo dat ze wegkomen bij vreemden in het huis en de hond was ook weg als er een bezichting was. De hond bracht ik soms naar mijn moeder, soms kon ik later naar mijn werk, of eerder terugkomen oid. En ik heb er ook wel vrij voor moeten nemen hoor.
Nu heb ik het advies gekregen om de koof in de woonkamer weg te halen en mijn prachtige balkenplafond, te witten. Ik weigerde dat steeds, de hele ziel ging uit mijn oude huis....
Nu woon ik er niet meer, woon nu op t platteland, en nu ben ik eroverheen dat ik wéér wat moet doen voor de verkoop. Dan maar de ziel eruit, als ik het maar verkoop.
Laatst bijgewerkt door Antheman op 31-08-11 15:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Grappig topic! Ons huis staat ook te koop. Voordat we de makelaar erbij hebben gehaald, heb ik de hele boel grondig onder handen genomen. M'n vriend was het er helemaal niet mee eens. Maar hij had mooi pech, want hij is van maandag t/m vrijdag weg voor z'n werk, dus ik had mooi alle tijd om radicaal te werk te gaan
Huh, op de foto's staat het leeg.... Of gaat het over een ander huis dan dat in je onderschrift!!!
(offtopic: had hem al eens gespot, maar wat een leuk paard heb je te koop )
fokfanaat
Geplaatst: 01-09-11 12:54
heb je voor de foto;s alles weggehaald? ik dacht juist dat ze altijd liever een (sobere/gestylde) inrichting zagen. Je hebt toch ook zelfs bedrijven waar je voor leegstaande huizen een inrichting kunt huren.