Interieur tips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 10:26

licht er aan welke kleur rood en waat in me keuken krijg ik ook rood ossebloed rood met geboken wit

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 10:37

@ Helmab wat een knapperd, een topper in de dop!

@ naath het is inderdaad een prachtig gezicht zo'n witte trap. Ik ben van te voren al onwijs aan het plamuren geweest, dus ik hoop dat dat nu meevalt. Morgen maar eens kijken hoe het erbij staat. Het heeft vandaag de hele dag om te drogen. Ben wel lichtelijk jaloers dat jullie al klaar zijn :o ik wil er zooooo graag in ^) :D

Even over de betreffende foto. Het is niet mijn smaak, ik vindt wit wel mooi, maar dan gecombineerd met natuurlijke tinten, vindt het contrast met dat blauw wat te groot. Maar zoals iedereen al zei is het maar goed dat niet iedereen de zelfde smaak heeft, ik vindt het juist leuk om te zien wat de smaak van anderen is. Overal doe je ideetjes op.

youngster

Re: Interieur tips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 10:44

Helmab, heb jij het knappe veulen van Ziolette gekocht :D Leuk, ze ziet er goed uit!

Ik wil mijn trap ook wel een soort van pimpen, maar ik denk dat ik em laat bekleden. Ik houd namelijk van zacht :D
Moet alleen nog mooie trapleuningen zien te vinden.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 10:45

HIer bijvoorbeeld mijn (rode :P ) bank

Afbeelding

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 10:47

nou dat is wel de fokker ja maar daar heb ik haar niet van gekocht ;)
youngster schreef:
Helmab, heb jij het knappe veulen van Ziolette gekocht :D Leuk, ze ziet er goed uit!

Ik wil mijn trap ook wel een soort van pimpen, maar ik denk dat ik em laat bekleden. Ik houd namelijk van zacht :D
Moet alleen nog mooie trapleuningen zien te vinden.

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 10:48

dat is sorry dat ik het zeg niet mijn ding z'n rode bank maar gelukkig ieder z'n eigen ding ;)

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 10:49

Helmab: Vind je veulen echt leuk hoor!

Marquez: Ben benieuwd naar je trap! Hij is bij ons nu 2 keer afgelakt en toch kom je dan nog weer plekken tegen.. Maar goed, aan de andere kant denk ik ook: Het is een gebruikte trap en hij zal ook weer intensief gebruikt worden, dus helemaal strak krijg je hem toch niet!! Ben ook heel blij dat we er nu in zitten!! Dat je dan kunt genieten van al dat harde werk wat verricht is!!

En de kleur rood, ik houd er zelf ook niet van, maar vind wel dat het soms heel mooi kan staan in bepaalde interieurs. Mijn ouders hebben een boerderij en die hadden eerst ook alles ossenbloed rood, stond wel heel mooi bij hun!

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 10:54

ja die bank is inderdaad erg rood :+ even een andere vraag. Ik zie dat de straat bij jullie ook dicht langs de woning loopt. Wat doe jij tegen inkijk? Of vindt je het niet erg als mensen naar binnen kunnen kijken?

Misschien hebben anderen ook nog tips? Ik heb geen voortuin, en mensen lopen direct langs mijn woonkamer raam. Ik wil dus graag iets om inkijk te voorkomen, maar wil ook niet het gevoel hebben om opgesloten te zitten. Ik vindt shutters erug mooi, maar ook erug duur :P plak plastic vindt ik verschrikkelijk, en vitrage vindt ik zo oudbollig :D Ik zat zelf te denken aan van die luxaflex die je van boven en onder open kunt doen, waardoor je een soort horizontale baan van luxaflex krijgt. Als je die op ooghoogte dicht doet, kan ik zelf nog naar buiten kijken als ik in de bank zit, en kunnen voorbijgangers mij niet zien zitten :D Enige probleem is dat dit ook niet zo heel erg goed koop is :z Heeft iemand misschien nog ander simpele en goedkopere opties?

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 10:55

Dit is een redelijk oude foto. Ik heb dus inmiddels shutters en de tafel is ook al verdwenen :+

Ieder zijn smaak inderdaad. Ik vind hem nog steeds praaaaaaaaaaachtig, en hij ligt heerlijk :D

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 10:57

ik zit met me nieuwe huis ook lang de weg heb aan de voorkant vouwgordijnen en fitrage en aan zijkant heb ik vouwgordijnen met hoge potten als het af is wat nog tijd duurd maak ik een foto ;)

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 10:58

dat is het belijkrijkte dat je hem zelf mooi vind toch schijt aan de mensen die het niet mooi vinden vind ik altijd :P
Kriel schreef:
Dit is een redelijk oude foto. Ik heb dus inmiddels shutters en de tafel is ook al verdwenen :+

Ieder zijn smaak inderdaad. Ik vind hem nog steeds praaaaaaaaaaachtig, en hij ligt heerlijk :D

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 11:05

Dat is best rood idd :D
Zelf zou ik er nooit voor kiezen, maar vind het wel stoer als iemand anders dat wel doet.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 11:05

Ik heb gelukkig geen inkijk in mijn woonkamer. Moeten mensen wel errug goed hun best doen en onder de carport doorlopen eerst :P
Of achteromlopen.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 11:07

Ik lees meer mee dan dat ik meepraat maar had ook mijn woning in het 1ste topic geplaatst.
Nu lekker inspiratie opdoen voor ons nieuwe appartement waar we over een paar maanden gaan knallen :D

Voor de bokker (sorry naam vergeten) met de witte bank en de witte muur probleem, dit is onze oplossing geweest voor een mooie overgang.

http://www.mijnalbum.nl/Album=YEMJTGGL

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 11:09

youngster schreef:
Dat is best rood idd :D
Zelf zou ik er nooit voor kiezen, maar vind het wel stoer als iemand anders dat wel doet.

Wilde eerste een oranje bank maar die kon ik niet vinden :=

Overigens komt er op de vloer nu leisteen plavuizen en de muren worden wit.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 11:09

ieder zijn smaak toch :)
en we hoeven gelukkig niet bij elkaar in huis te wonen hahaha
rood is niet mijn kleur, en het errug witte met blauwe is ook niet mijn ding
maar ik denk dat een heleboel mensen het hier ook niet mooi vinden haha, maar die mensen hoeven hier ook niet te wonen dus dat komt goed uit :)

hier ook geen last van inkijk, woon 12 hoog aan een groot water
hier dus alleen gordijnen die altijd open staan, tenzij de zon hier naar binnen schijnt....

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 11:11

Oranje is nog erger dan rood, dus dat had een reden dat je die niet kon vinden :D

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 11:13

Ik vind die blauw- witte kamer wel wat hebben maar rood is mooier hahahah hoewel ik niet van leer hou en daardoor je bank niet mooi vind...
Wij nemen rode stoeltjes en een rood behang hihi ben benieuwd hoe het wordt!!!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 11:14

vriendin van me heeft een oranje bank, van een hele grove stof en daar zitten dus nog wat andere tinten/kleuren doorheen geweven. Ik hou niet van felle kleuren in huis, maar die bank vind ik wel mooi
maakt het huis warmer :)

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 11:14

Ik ben gewoon een vreemd kind :D
Ik ben echt anti-burgerlijk en zet me af tegen alles wat de grote massa doet of mooi vindt :o
Mijn kleding is ook altijd een tikje anders.

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 11:16

dat is toch ook leuk een vriendin van me heeft dat ook hoor hahah als je op de weg rij dan zie je haar an verre al aankomen ;)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 11:17

Suuszels schreef:
Wij nemen rode stoeltjes en een rood behang hihi ben benieuwd hoe het wordt!!!

Zo, pittig :D

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 11:46

Ik ben ook zeker niet iemand die rood in zijn huis wil :n Ik ben meer van de zachte kleuren :D

Had trouwens een mooi audio meubel gezien, we hadden een paar witte meubels gekocht wij de Kwantum en dan 't blad geschuurd en in de beits gezet.

Maar bij dit meubel kun je 't niet gaan schuren, zo jammer want hij is zo moooi!!!

http://www.design247.nl/meubel-romance-p-1415.html

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 11:51

ziet er mooi uit :D

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 11:52

ik ga nu ff lekker de paarden doen in de zon