Een acer 4810 tzg, 14 inch beeld, 1800 gram, micro en camera ingebouwd, 8 uur batterij, titanium behuizing, dunner dan 3 cm maar wel een dvd drive...
Echt een aanrader voor studenten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hilde_q schreef:Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een goede mini laptop ( netbook) voor te gebruiken op school. Voor hier thuis heb ik een HP Pavillon maar hij begint toch echt te zwaar te worden om telkens mee te sjouwen![]()
Wat eisen:
- Geen Macbook
- Lange batterij ( min. 2.5 uur )
- Niet groter dan een 13''
- Geen Acer daar heb ik slechte ervaringen mee
- Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ik ben al wat rond aan het kijken en tot nu toe vind ik de samsung er goed uit zien. Ben al een enkele tegengekomen die 8 uur mee kan
Heeft iemand tips?
Hilde_q schreef:Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een goede mini laptop ( netbook) voor te gebruiken op school. Voor hier thuis heb ik een HP Pavillon maar hij begint toch echt te zwaar te worden om telkens mee te sjouwen![]()
Wat eisen:
- Geen Macbook
Ik ben al wat rond aan het kijken en tot nu toe vind ik de samsung er goed uit zien. Ben al een enkele tegengekomen die 8 uur mee kan
Heeft iemand tips?
x_Marr schreef:Hilde_q schreef:Hoi allemaal,
Wat eisen:
- Geen Macbook
Heeft iemand tips?
Hoor veel positieve reacties over de Asus eee pc's(Vanaf 250 in de aabieding geloof ik.)
Hoe lang hij zonder stroom kan hangt geloof ik af van het aantal cells in/van de accu.
Hilde_q schreef:x_Marr schreef:Uh er zijn verschillende van hoor, waar zie jij staan dat ze er alleen in 7'' zijn?
Geloof zelfs dat ze het meest voorkomen in 10''.
De eerste 5 die ik google zijn 7''
x_Marr schreef:Maar dan antwoord je helemaal niet op wat ze vraagt.
Iets meer uitgeven wordt denk ik niet gezien als veel meer uitgeven. En gelukkig is macbook niet het enige wat goed is.