[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_sparta_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 12:40

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 12:45

Zesiram schreef:
Haha, het helpt wel idd! Ik krijg ook allemaal huizen aangeboden ineens via pb....misschien nog niet zo'n gek idee dit topic!
Als iemand nog een leuk huis in de verkoop weet in Breda, houd ik me aanbevolen :D

Weet nog een heel leuk huis te koop, met plek voor paarden aan huis maar is wel erg prijzig..
Wel makkelijk om te onderhandelen.
Maar als ik jullie wensen zo heb gelezen zou je eens moeten kijken in de wijk haagse beemden en dan het deel stukje heksenwiel. Hier kun je zeker wel huizen naar jullie smaak vinden

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 12:46

Leuk spul , en leuke omgeving , Sttunnis !!

Maar wel in de categorie onbetaalbaar , dus we blijven hier nog maar even zitten ;)

Jammer dat er niet echt duidelijk te vinden is welke oppervlakte er aan weiland overblijft :)

Saskiaatje

Re: Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 12:53

Wij zijn op zoek naar een kavel van minimaal 800 m², onder de twee en een halve ton, in Zuid-Holland. Lastig hoor. :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 12:56

Echt een kavel zonder huis dus ?

Is inderdaad best een lastige denk ik. Voor een kleiner kaveltje betaal je vaak al meer , echt niet normaal :P

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 12:57

Jaa, gewoon een leegstaand kavel. :j

Dat klopt, €300.000,- voor 300 m² enzo, echt bizar.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 13:08

Als ik hier in de buurt kijk voor kavels , in ZH dus , dan vind ik deze best wel gaaf , geen 800 m2 maar wel een hele leuke plek en wellicht ook wel een weiland bij te huren o.i.d. als je bvb. paarden dicht bij huis wilt :)

http://www.funda.nl/koop/spijkenisse/bo ... chrijving/

Of deze is misschien wel aardig , ca. 1000m2 , wel 3 ton maar dan vrij op naam , of had je v.o.n. al in de prijs meegerekend ? :)

http://www.funda.nl/koop/hoogvliet-rott ... chrijving/

Of deze in Hellevoet , ook best leuk ! Wel iets boven budget (qua vraagprijs dan , wie weet ;) ) , maar staat wel nog ouwe zooi op....maar is dan wel weer 1270m2 , best een leuk stukje :j

http://www.funda.nl/koop/hellevoetsluis ... -59/fotos/
Laatst bijgewerkt door pmarena op 30-03-10 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 13:09

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 13:11

1,5 jaar gelden net voor de creditcrisis hebben wij on huis particuleer kunnen verkopen voor meer dan de makelaars hadden gezegt wat het waard was.

We hadden zelf de foto's gemaakt en een site.

Het huis hebben we overal op internet gezet waar het maar mogelijk was.
Het heeft nog geen twee maanden te koop gestaan.

We hebben eerst verkocht daarna gehuurd (6 maanden) en uiteindelijk onze huidige carre woning in Duitsland gekocht.

Met de makelaar kun je onderhandelen over het courtage.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 13:15

Dankjewel voor het kijken pmarena, maar we zijn overal al geweest. Overal zit wel een 'maar' aan. :\

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 13:23

Wij hebben donderdag een afspraak voor een 2e bezichtiging.

Het grappige is dat er afgelopen week opeens een 2e koper te voorschijn kwam. Huis staat al ruim 2jaar te koop, vind het allemaal maar heel erg toevallig...

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 13:31

Soms is toeval te toevallig om toevallig te zijn :+
Ik geloof normaal niet zo in dat er meer achter moet zitten. Tot het huis wat wij nu op het oog hebben. We hebben wat aparte dingen meegemaakt met dit huis.
Over een tijd kom je er achter waarom die tweede kopers in beeld kwamen.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 13:40

Ja inderdaad. Eerst maar eens een tweede keer kijken en dan kijken wat er mogelijk is. Met dit huis gaan we gewoon echt aan onze top zitten. Dus zo'n tweede koper maakt niet heel veel uit. Als die meer bied dan wij kunnen bieden is het jammer maar helaas.

Nu geeft de verkopende makelaar al wel aan dat hij met ons in zee wil omdat de andere koper het rechtstreeks met de verkopende partij wilde regelen. Er rammelt gewoon teveel aan het verkoop verhaal. Ach uiteindelijk als je het huis hebt gekocht ben je af van makelaars, verkopende partijen en andere kopers.

Ik zou dus als ik een huis graag wil zien en de verkoper/makelaar loopt te morren toch doorzetten en gaan kijken. Straks is het wel je droomhuis en laat je het lopen omdat degene waarvan het nu is moeilijk doet (en waar je zodra het gekocht is vanaf bent).

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 14:20

Die tweede kijker kan natuurlijk ook prima komen doordat het voorjaar weer begint , iedereen weer zin erin heeft , nesteldrang enzo... :P

Laat die kopers maar komen !! *wrijft hoopvol in handen*

maradhja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 14:31

Ik weet in Deurne, nog een luxe boerderij te koop.
Met 7paardenstallen hieraan zit een groomhuis.. en allerlei extra luxe. (sauna e.d.)
De moeite om te bezichtigen.
Prijsindicatie, €1.800.000 ( ik snap dat niet iedereen dat zomaar heeft liggen, maar goed bij intresse PB me maar!)

Verkoop reden, emigratie naar australie.

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 14:41

Mijn vriend en ik zijn ook op zoek naar ons eerste eigen huisje. :j
Afgelopen zaterdag hebben we een aantal huizen bekeken op de Open Huizen Dag, en voor de laatste zijn we beiden echt als een blok gevallen.
Ik wist niet dat je verliefd kon worden op een huis! :+:

Binnenkort hebben we onze tweede bezichtiging en als het dan nog steeds goed voelt (en het bouwkundig onderzoek is goed) gaan we een bod uitbrengen. :j
Best spannend, zeker omdat je een bod wil doen dat wel serieus genomen wordt, maar we willen ook niet meteen aan ons maximum gaan zitten... :=

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 14:43

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 14:44

Spannend Cyrilletje :=

Als je zo verliefd wordt dan is het linke soep , wat als iemand anders je voor is ???? :=

Haha.

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 15:06

pmarena schreef:
Spannend Cyrilletje :=

Als je zo verliefd wordt dan is het linke soep , wat als iemand anders je voor is ???? :=

Haha.

Idd... Ik heb nu al nachtmerries dat het huisje aan iemand anders verkocht wordt. :oo
Maar morgen hebben we onze 2e bezichtiging. *\o/*
M'n vriend heeft zojuist onze afspraak vervroegd want hij wil graag zo snel mogelijk weten waar we aan toe zijn.
Scheelt weer een weekje stress! :Y)

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 15:07

Citaat:
Prijsindicatie, €1.800.000 ( ik snap dat niet iedereen dat zomaar heeft liggen, maar goed bij intresse PB me maar!)

Verkoop reden, emigratie naar australie

Dat van ons zit maar op ongeveer de helft hoor (ok, héél klein beetje boven de helft). Maar ok, wij gaan ook maar naar Spanje ;-)

maradhja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 15:14

MoniqueT schreef:
Citaat:

Verkoop reden, emigratie naar australie

Dat van ons zit maar op ongeveer de helft hoor (ok, héél klein beetje boven de helft). Maar ok, wij gaan ook maar naar Spanje ;-)

Ja oké maar het is een geheel renoveerde boerderij, met een losstaand gebouw met sauna, zonnepanelen op de stallen, stofzuigsysteem in het huis, vloerverwarming in de boerderij en in het groomhuis ook vloerverwarming
verder beschikt het huis over ruime keuken, ruime luxe slaap en badkamer 1e verdieping, kantoor(mogelijkheden aan huis). 2 slaapkamer en mogelijkheid voor een 3e op bovenverdieping met losse wc en douche ruimte. En weer een kantoor of studieruimte mogelijkheid.
rijbak, weide genoeg, zeer luxe paardenstallen grote tuin, overdekte parkeergelegenheid, vanuit de keuken en woonkamer erg mooi uitzicht op de weide's al met al een echt super mooi huis... alleen wat prijzig ik weet dat de prijs gezakt is maar duft zo geen prijs te noemen ik dacht maar weet dus niet zeker op het moment rond de, €1.600.000.
Ik heb het hier niet neergezet om iemand mee lastig te vallen, maar wie weet heeft er iemand intresse, maar zoals ik al zei... ik weet dat echt bijna niemand het geld op zak heeft. Heb ik ook niet anders zat ik er allang!

Daarom zeg ik ook, bij intresse PB me maar.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 15:29

Het zal het ook best waard zijn hoor. Ik wilde alleen even opmerken dat heel veel van wat je opnoemt ook voor minder te vinden is ;-)

Ook mij kunnen ze pb-en voor een uitgebreidere beschrijving van ons huis, met 3 Corton-stallen, 20 x 40 rijbak, 1,5 hectare weiland (kleigrond), huis met vier slaapkamers en kantoortje, nieuwe keuken, bijkeuken, ruime woonkamer en flinke badkamer.

Vanaf half april op Funda te vinden, maar per pb wil best al de vraagprijs geven.

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 16:11

Als iedereen hier dan toch met fundalinkjes gaat strooien, gooi ik 'ons' huis er ook maar even tussen :P

http://www.funda.nl/koop/schalkhaar/hui ... erdijk-51/
T is echt een heerlijk huis al zeg k t zelf, maar er moet wel t een en ander aan gebeuren nog. T is nu ongeveer 53 jaar in bezit van mn opa (en tot 2 jaar geleden ook mn oma) en altijd goed onderhouden.
Dus bij interesse hoor ik t wel ;) !

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 16:16

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-10 16:16

juline schreef:
Weet nog een heel leuk huis te koop, met plek voor paarden aan huis maar is wel erg prijzig..
Wel makkelijk om te onderhandelen.
Maar als ik jullie wensen zo heb gelezen zou je eens moeten kijken in de wijk haagse beemden en dan het deel stukje heksenwiel. Hier kun je zeker wel huizen naar jullie smaak vinden

Wij willen geen paarden aan huis ( ik weet het heel apart hier op bokt ) geen tijd voor :o
We kijken idd in de Haagse beemden, hoewel we het liefst in het betere deel van princehage of ginneken zouden zitten. Maar ja, daar krijg je veel minder kuub voor je geld ;)

1.8 miljoen....helaas weer niet de lotto gewonnen deze week!