Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lady_Kelly schreef:Ik heb net met mijn moeder gebeld (die is op dit moment in Zeeland en ik zit in Zuid-Limburg) en haar telefoon doet het niet en mijne ook niet. (Ik had gebeld met de thuistelefoon naar de gsm van mijn vader, die heeft geen vodafone). Ik krijg op mijn eigen telefoon de melding: Alleen noodoproepen beschikbaar. Ik denk dat het een storing bij Vodafone is, maar hoop dat het snel wordt opgelost!
Citaat:Het telecombedrijf Vodafone heeft een technisch mankement aan een van de vier poorten die het mobiele verkeer regelen. Daardoor kan een kwart van de klanten niet bellen. Dat heeft een woordvoerder van het bedrijf woensdag gezegd.
Vodafone weet nog niet hoelang de storing nog gaat duren. ''We weten op dit moment nog niet hoe ernstig het is'', aldus de woordvoerder.
De storing zorg ervoor dat bellen en gebeld worden niet mogelijk is en er geen sms-berichten verstuurd en ontvangen kunnen worden. Ook is internetten via het mobiele netwerk niet mogelijk.
De internetpagina van Vodafone is door de storing niet bereikbaar.
Het informatienummer van de provider meldt klanten via een bandje dat er een storing is, die zo snel mogelijk verholpen wordt.